شهری که هواداران تیم فوتبال اولش به اخلاق، صبوری و تعصب در فوتبال مشهورند، فوتبال را هم خوب می‌شناسند، میزبان خوبی برای یورو ۲۰۱۶ خواهد بود.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2016) از 21 خرداد ماه در 10 شهر و استادیوم فرانسه آغاز خواهد شد. این جام که بعد از جام جهانی مهیج ترین رقابت فوتبالی جهان در رده ملی محسوب می شود برای نخستین بار پذیرای 24 تیم خواهد بود.

در سلسله گزارش های متفاوتی به معرفی استادیوم های محل برگزاری یورو 2016 خواهیم پرداخت. در سومین گزارش سراغ ورزشگاه ولودروم (Vélodrome) در مارسی رفته ایم:

مارسی : ورزشگاه ولودروم ظرفیت: ۶۷٬۵۰۰

بندر قدیمی مارسی، در عرصه فوتبال به گردن فرانسه حق دارد، تیم فوتبال المپیک مارسی در روزگاری که خبری از پاری‌سن‌ژرمن ثروتمند و قطری نبود، آبروی فوتبال باشگاهی فرانسه را می‌خرید.

طبق ادعای نیویورک تایمز، دومین منطقه زیبای جهان که ارزش سفر کردن و اقامات گردشگری دارد، بندر مارسی است. قدیمی‌ترین شهر فرانسه در قلب خود استادیوم بزرگ و زیبای ولودروم را جای داده است.

مارسی : ورزشگاه ولودروم ظرفیت: ۶۷٬۵۰۰

شهری که هواداران تیم فوتبال اولش به اخلاق، صبوری و تعصب در فوتبال مشهورند، فوتبال را هم خوب می‌شناسند و میزبان خوبی برای یورو ۲۰۱۶ خواهند بود.

گنجایشی بیش از ۶۷ هزار نفر، افتتاح مجدد و بازسازی به سال ۲۰۰۴ میلادی (احداث اولیه به سال ۱۹۳۷)

مارسی : ورزشگاه ولودروم ظرفیت: ۶۷٬۵۰۰

مشهور به خانه زیدان، تا کنون خانه امنی برای راگبی، بوکس، تنیس و حتی هاکی و رقابت‌های دو ومیدانی بوده است. در هر حال اکنون به عنوان استادیوم فوتبال، دیگر جایی برای رشته‌های ورزشی دیگر ندارد.

مارسی : ورزشگاه ولودروم ظرفیت: ۶۷٬۵۰۰

بازی هایی که در دور گروهی در ولودروم برگزار خواهد شد را در زیر می بینید:

مارسی : ورزشگاه ولودروم ظرفیت: ۶۷٬۵۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس