شهاب حسینی باید این جایزه را می‌گرفت چون حق‌اش بود و خدا هم در فیلم‌ فرهادی این فرصت را به او داد تا استعدادی را که در وجودش نهفته متجلی کند.

گروه فرهنگی مشرق - من این مراسم را لحظه به لحظه پیگیری می‌کردم و اینکه دو جایزه‌ی با ارزش در مهم‌ترین جشنواره‌ی سینمایی دنیا به سینما ما رسید خیلی مسرت بخش بود و حس خوبی داشت؛ مخصوصاً برای من که افتخار همکاری با شهاب حسینی را داشتم و برنده شدنش برایم لذت بیشتری داشت، البته من با اصغر فرهادی هم در فیلم «چهارشنبه سوری» کار کردم و در آنجا مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول او بودم، به همین دلیل برنده‌ شدن هر دوی این عزیزان برای من بسیار خوشایند بود و اما شهاب حسینی، او بسیار بازیگر مستعدی است.

منوچهر هادی: خدا می‌خواست شهاب حسینی به حقش رسید

 در فیلم «یکی می‌خواهد باهات حرف بزنه» شهاب برای سکانس‌هایی که بازی داشت، از زمان تمرینات تا اجرا،‌ با تلاش نقش را احیا می‌کرد. او به عنوان بازیگر فقط گوینده‌ی دیالوگ‌ها نبود و به کاراکترش جان می‌بخشید. وقتی او بازی داشت پارتنرهایش در فیلم به من می‌گفتند که بازی کردن کنارش چه لذت‌هایی دارد و چه بده‌بستان‌های خوبی با او داشتند.
منوچهر هادی: خدا می‌خواست شهاب حسینی به حقش رسید

یک نکته‌ی دیگر اینکه، حتی صحنه‌هایی که دوربین روبه پارتنرش بود و تصویری از او نمی‌دیدیم، با همان حس و حال و انرژی که لازمه‌ی آن سکانس بود دیالوگ‌هایش را می‌گفت. من تقریباً با همه‌ی بازیگران کار کرده‌ام، از همه‌شان چیزهایی یاد گرفته‌ام و تجربیات مشترکی با آنها داشتم ولی شهاب حسینی تنها بازیگری بود که باید این جایزه را کسب می‌کرد، البته این حرف الان نیست و من از قبل به آن اعتقاد داشتم. شهاب حسینی باید این جایزه را می‌گرفت چون حق‌اش بود و خدا هم در فیلم‌ فرهادی این فرصت را به او داد تا استعدادی را که در وجودش نهفته متجلی کند. در نهایت باز هم به هم تبریک می‌گویم چون افتخار این جوایز برای همه‌ی سینماست. یک نکته‌ی تأسف برانگیز هم اینکه هر موقع یک فیلمساز یا هنرمند در محافل فرهنگی بین المللی جوایز ارزشمند این چنینی را دریافت می‌کند از طرف وزیر ارشاد، معاونت سینمایی یا دولت مردان آن طور که شایسته است، مورد قدردانی قرار نمی‌گیرد.

****منوچهر هادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس