درست در حالی که اکران «دراکولا» با بازی عطاران به پایان می رسد فیلم دیگری با بازی او اکران می شود تا نیمه اول اکران 95 ذر سیطره رضا عطاران باشد. عطاران در «آب نبات چوبی» یک نقش جدی را ایفا می کند که از نقش های متفاوت کارنامه این بازیگر است

گروه فرهنگی مشرق-  همزمانی اکران فیلم «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران با فیلم «آب نبات چوبی» باعث شد حسین فرح بخش اکران فیلمش را زمان دیگری موکول کندتازه ترین فیلم حسین فرح بخش که در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده بود قرار بود نخستین فیلم سینما آفریقا بعد از سرگروهی مجددش باشد اما اکران فیلم «دراکولا» با بازی و کارگردانی رضا عطاران باعث شد حسین فرح بخش فیلمش را در زمان مناسبی به اکران عمومی در بیاورد.

دراکولای عطاران «آب نبات چوبی» فرحبخش را قورت داد
شرایطی که به نظر می رسد به نفع فیلم حسین فرح بخش باشد و این فیلم در اکران دوم عید فطر در گروه سینمایی کورش و بعد از فیلم «دراکولا» به نمایش در می آید. با منتفی شدن اکران عید فطر «آب نبات چوبی» باید دید اخرین فیلم اکران عید فطر چه گزینه ای خواهد بود.




*اکران نیمه اول 95 در سیطره عطاران

درست در حالی که اکران «دراکولا» با بازی عطاران به پایان می رسد فیلم دیگری با بازی او اکران می شود تا نیمه اول اکران 95 ذر سیطره رضا عطاران باشد. عطاران در «آب نبات چوبی» یک نقش جدی را ایفا می کند که از نقش های متفاوت کارنامه این بازیگر است. به گزارش سینما،در حالی که فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» با بازی عطاران در آستانه تبدیل شدن به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است؛ سازندگان «آب نبات چوبی» امیدوارند با حضور رضا عطاران بتوانند گیشه موفقی داشته باشند.
فیلمنامه «آب نبات چوبی» را علی اصغری بر اساس فیلمنامه ای از کامران قدکچیان به نگارش در آورده است. فیلم قصه دختری است که در تقابل با خانواده اش قرار می گیرد و از خانه بیرون می زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس