کد خبر 579649
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۸

با هوشیاری نیروهای امنیتی عراقی یک عامل انتحاری وابست هبه گروه تروریستی تکفیری داعش در حین تلاش برای ورود به منطقه اطراف حرم امام موسی کاظم (ع) در شهر کاظمین شناسایی و دستگیر شد.

گروه بین الملل مشرق- با هوشیاری نیروهای امنیتی عراقی یک عامل انتحاری وابست هبه گروه تروریستی تکفیری داعش در حین تلاش برای ورود به منطقه اطراف حرم امام موسی کاظم (ع) در شهر کاظمین شناسایی و دستگیر شد.

{$sepehr_media_1566279_400_300}

بنابر این گزارش، تصاویر دوربین مداربسته نصب شده در نزدیکی این ایست و بازرسی نیروهای چلیس فدرال عراق نشان می دهد که عامل انتحاری در یک لحظه قصد داشت تا با عبور از این پست بازرسی خود را به درب ورودی حرم امام موسی الکاظم (ع) رسانده و زوار را به خاک و خون بکشد اما توسط یکی از نیروهای پلیس شناسایی شده و بلافاصله دستگیر شده است. بدنبال موفقیت نیروهای امنیتی در جلوگیری از کشتار بی گناهان، اهالی منطقه عصر روز گذشته اقدام به ذبح قربانی برای سلامتی کارکنان این ایست و بازرسی کردند. همزمان با عملیات نیروهای نظامی عراقی برای بازپس گیری شهر فلوجه از اشغال داعش، منابع رسانه ای وابسته به این گروه وعده کشتار غیرنظامیان عراقی را داده بودند.

فیلم/لحظه دستگیری انتحاری داعش در عراق

فیلم/لحظه دستگیری انتحاری داعش در عراق

فیلم/لحظه دستگیری انتحاری داعش در عراق

فیلم/لحظه دستگیری انتحاری داعش در عراق

فیلم/لحظه دستگیری انتحاری داعش در عراق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    اين را همينجور با همين مواد منفجره ببرند بيابان و منفجرش كنند، بهترين مجازات، خودش تكه تكه مي شود ولي تنها، بدون اينكه جان ديگران را بگيرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس