کد خبر 579609
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۹

رزمندگان گردانهای حزب الله عراق مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش را با موشک زمین به زمین دست ساز ویرانگر با نام "النمر" هدف قرار داده و خسارات گسترده ای را بر آنها وارد آورده اند.

گروه بین الملل مشرق- رزمندگان گردانهای حزب الله عراق مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش را با موشک زمین به زمین دست ساز ویرانگر با نام "النمر" هدف قرار داده و خسارات گسترده ای را بر آنها وارد آورده اند.

فیلم/شلیک موشک

بنابر این گزارش، این موشک به نام "آیت الله شهید باقر النمر" عالم برجسته شیعیان عربستان نام گذاری شده که چند ماه پیش از سوی رژیم آل سعود ناجوانمردانه اعدام شد. انتشار تصاویر این موشک با واکنش شدید رسانه های وابسته به دربار آل سعود همچون العربیه و الحدث روبرو شده که طی مصاحبه های خود با کلیه شخصیتهای عربی از عراق تا لبنان و سوریه و ... برای محکوم کردن این اقدام رزمندگان عراقی تلاش کردند. گردانهای حزب الله عراق وابسته به یگان حشدالشعبی زیرمجموعه نخست وزیری عراق می باشد. دولت عراق بارها عربستان سعودی، قطرو اردن را به حمایت تسلیحاتی، نیرویی و مالی از گروه تروریستی تکفیری داعش متهم کرده و خواستار توقف دشمنی این کشورهای با مردم عراق شده است.

فیلم/شلیک موشک

فیلم/شلیک موشک

فیلم/شلیک موشک

فیلم/شلیک موشک

{$sepehr_media_1566152_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رزمنده قدیمی ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    کیف کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس