کد خبر 579446
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

وزیر خارجه عربستان که برای حضور در چهارمین نشست روسیه و شورای همکاری خلیج فارس در مسکو به سر می برد، اعلام کرد که با مسکو درباره موضوعات مورد اختلاف مذاکره خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی که برای شرکت در چهارمین نشست میان روسیه و شورای همکاری خلیج فارس در مسکو به سر می برد، از تمایل این کشور برای گسترش روابط دوجانبه با روسیه خبر داد.

بر اساس این گزارش عادل الجبیر طی سخنانی در همین زمینه تصریح کرد: ریاض نسبت به گسترش ارتباطات با مسکو در همه زمینه ها بسیار تمایل دارد.

وی در ادامه سخنان خود بدون توجه به نقش سعودی ها در ایجاد تروریسم و حمایت از آن مدعی شد: با روسیه در رابطه با مبارزه با تروریسم توافق کرده ایم.

وزیر خارجه عربستان سعودی که از مزدوران صهیونیست ها و آمریکا در منطقه است و سیاست های اشتباهش منطقه را به آتش کشیده، عنوان کرد: عربستان از روسیه دعوت می کند که درباره موضوعات مورد اختلاف مانند ایران، سوریه و یمن مذاکره کنیم.

گفتنی است چهارمین نشست میان روسیه و شورای همکاری خلیج فارس امروز در مسکو آغاز به کار کرد و لاوروف وزیر خارجه روسیه در ابتدای این نشست بر کارآمد بودن آن تاکید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس