کد خبر 578594
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

گل زیبای مارکو فان باستن به داسایف در فینال جام ملت‌های 1988 از خاطر علاقه مندان به فوتبال پاک نخواهد شد.

 ویژه نامه یورو 2016 مشرق - رینات داسایف دروازه بان اسطوره ای شوروی سابق، کم گل می خورد اما معمولاً گل‌هایی زیبا وارد دروازه اش می شد. شاید مهارت او در دروازه بانی سبب می شد که بازیکنان حریف در هنگام گشودن دروازه وی، تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند و بهترین ضربه ممکن را راهی دروازه داسایف بزرگ کنند. ادر برزیلی، فان باستن هلندی و ری هافتون ایرلندی، سه نمونه از چنین بازیکنانی بودند.

مارکو فان باستن مهاجم گلزن و مهارنشدنی تیم ملی هلند، در فینال یورو 88 موفق شد به زیبایی از زاویه بسته با یک شوت غیرقابل مهار دروازه داسایف را باز کند. هلند این بازی را 2-0 برد و قهرمان شد.

فیلم این گل زیبا را در زیر ببینید:

{$sepehr_media_1562125_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    5 0
    عجب تیمی بود هلند رینوس میشل فقید مخصوصا هلند جام ملتهای88 و مثلث وحشت رایکارد و گولیت و فان باستن که تکرار ناشدنی شدند.یادش بخیر اون موقع منطقه بودم و تازه از عملیات بیت المقدس 7 شلمچه برگشته بودیم دو کوهه و برای دیدن این بازیها میرفتیم ساختمانهای یک طبقه شمال پادگان دوکوهه پیش برو بچ ستاد لشکر و یا واحد های ا.ع و یا تدارکات و یا تسلیحات و هر بازی یه جا ، با دوستان و همرزمان تلپ میشدیم چون گردانهای لشکر 27 تلویزیون نداشتند ولی واحدها داشتند....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس