جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت انفجارهای امروز در استان لاذقیه اعلام کرد که باید در برابر قدرت های بین المللی و منطقه ای ظالم ایستادگی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی امروز دوشنبه در دو شهر «جبله» و «طرطوس» در استان لاذقیه سوریه که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر شد را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش در بیانیه حزب الله عنوان شده است: این اقدامات نتیجه تفکری سیاه است که قصد دارد وحشت و آشوب را در جوامع عربی و اسلامی گسترش و تعمیم دهد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: انفجارهای امروز نیازمند این است که در برابر قدرت های بین المللی و منطقه ای ظالم به صورت آشکار ایستادگی کرد.

در بیانیه حزب الله همچنین بیان شده است: باید قدرت های بین المللی و منطقه ای ظالم که عامل این جنایات است، رسوا گردند و میزان دخالت آنها در اقداماتی که با قوانین بین المللی تعارض دارد نیز کشف گردد.

شایان ذکر است طبق اعلام منابع رسانه ای، هفت انفجار تروریستی امروز در شهرهای «جبله» و «طرطوس» لاذقیه توسط عوامل انتحاری انجام شد. طبق آخرین اخبار، ۷۸ نفر در اثر این انفجارها جان خود را از دست داده اند.

گروه «احرار الشام» و گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفته اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس