کد خبر 577838
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای تروریستی، چندین منطقه استراتژیک در حمص را به کنترل خود در ٖآوردند و این در حالی است که نقض آتش بس از سوی تروریستها، همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، یگان‌های ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی منطقه قلعه الهری، منطقه 619، و منطقه 711 در شمال شرق تدمر را بعد از به هلاکت رساندن تروریستهای داعشی، به کنترل خود در آوردند.
 
نیروهای ارتش سوریه همچنین آخرین مواضع گروه تروریستی داعش در اطراف چاه الشاعر را با حمایت و پشتیبانی بالگردهای جنگنده روسی، هدف حملات شدید خود قرار دادند.
 
در پی حملات ارتش سوریه به مواضع گروه‌های تروریستی در روستای القنیطرات در حومه حمص، حسین نواف الناصیف سرکرده جبهه النصره در این روستا و شمار زیادی از عناصر این گروه به هلاکت رسیدند.
 
و خبر دیگر اینکه توپخانه ارتش سوریه در واکنش به نقض آتش بس از سوی گروههای تروریستی در محله الوعر در شهر حمص، مراکز تجمع آنها را هدف قرار دادند.
 
منابع محلی به تسنیم گفتند که صداهای انفجارهای شدیدی در شهر حمص به گوش رسیده است که منبع این صداها، حملات ارتش سوریه به مواضع گروههای تروریستی در الوعر است.
 
همزمان با این تحول، درگیری های شدیدی بین نیروهای ارتش سوریه و شماری از تروریستهای داعشی که قصد داشتند از منطقه حویجه صکر در اطراف شهر دیرالزور به سمت شهرک صنعتی نفوذ کند درگرفت. در پی این درگیری ها شمار زیادی از داعشی ها کشته و یا زخمی شدند. نیروی هوایی ارتش سوریه و توپخانه ارتش نیز مواضع گروه تروریستی داعش در اطراف البانوراما را هدف قرار داد که منجر به انهدام چندین خودروی داعشی ها و هلاکت تعدادی از آنها شد.
 
و خبر دیگر اینکه ابوعمر صواعق مسئول ساخت بمب و مین در گروه تروریستی حرکه المثنی در پی انفجار انبار بمب در شهرک الشجره در حومه غربی درعا کشته شد.
 
یک منبع نظامی به خبرنگار تسنیم گفت که بعد از رسیدن اطلاعاتی دقیق از سوی دستگاههای اطلاعاتی، ارتش سوریه، دو مقر شبه نظامیان گروه تروریستی موسوم به الویه الفرقان را در البریقه در حومه قنیطره هدف قرار دادند. در پی این حمله که هنگام برگزاری نشست سرکرده های این گروه صورت گرفت، دو تن کشته شدند و آمبولانسها مجروحان را به درمانگاه صحرایی بیر عجم انتقال دادند.
 
درگیری های شدیدی نیز بین ارتش سوریه و گروههای مسلح در محور عین عیسی در جبل الترکمان در حومه شمالی لاذقیه به وقوع پیوست.
 
و خبر دیگر اینکه جنگنده های سوریه از بامداد امروز چندین بار مواضع تروریستها را در دو محله بنی زید و الشقیف و اطراف منطقه جمعیه الزهراء بمباران کردند. همزمان درگیریهای پراکنده ای نیز بین نیروهای ارتش سوریه و تروریستها در جبهه بنی زید و الشیخ مقصود در شهر حلب در گرفت.
 
گروههای تروریستی در شهرک عندان با هدف قرار دادن محلات مسکونی شهر نبل در حومه شمالی حلب ٖآتش بس را نقض کردند. در پی این حملات، دو کودک مجروح شدند و خسارتهای مالی سنگینی به مناطق مسکونی وارد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس