فرزند سردار شهید علی‌محمد قربانی گفت: نخستین یادواره بزرگداشت فرمانده فاتح شهرهای نبل و الزهرا امشب در اهواز برگزار می‌شود.

محمد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق در اهواز گفت: نخستین یادواره سردار شهید علی‌محمد قربانی، فرمانده فاتح شهرهای نبل و الزهرا و از شهدای مدافع حرم شهر یک‌هزار شهید اندیمشک با حضور اقشار مختلف مردم شامگاه روز دوشنبه سوم خردادماه مقارن با سالروز آزادسازی خرمشهر بعد از نماز مغرب و عشا در اهواز آغاز می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: این یادواره با حضور خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم در مسجد منتظرالمهدی (عج) اهواز واقع در نبش خیابان 15 غربی کیانپارس برگزار می‌شود و مردم خوزستان به ویژه دوستان و همرزمان یاد این شهید مدافع حرم را گرامی خواهند داشت.

فرزند شهید قربانی با بیان اینکه در این یادواره حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی می‌کند، افزود: همچنین در یادواره فرمانده فاتح شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا حاج صادق آهنگران، بلبل خوش الحان جبهه‌های حق علیه باطل به شعر خوانی و مداحی می‌‌پردازد.

سردار شهید علی قربانی، فرمانده فاتح شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا پس از شهید حبیب رحیمی‌منش، سردار شهید احمد مَجدی‌نسب و شهید احمد الیاسی‌حاجیوَند چهارمین هدیه مردم شهیدپرور اندیمشک به آستان مقدس حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) است.

شهید علی قربانی در تاریخ 20 آبان ماه سال 1346 شمسی در شهر یک هزار شهید اندیمشک به دنیا آمد و در سنین نوجوانی و جوانی، به صفوف رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد علیه متجاوزین بعثی پیوست.

این رزمنده دلیر پس از آغاز جنگ علیه تروریست های تکفیری در  سوریه داوطلبانه به یگان‌های مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) پیوست و سرانجام در روز جمعه 19 بهمن ماه سال 1394 هجری خورشیدی، برابر با 28 ربیع‌الثانی 1437 هجری قمری به آسمان پرکشید و در جمع شهیدان میهمان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس