نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که این کشور به دلیل توافق هسته‌ای با ایران از تهران یک کشور قدرتمند ساخته است.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: آمریکا به علت توافق بر سر برنامه هسته ای ایران، از این کشور یک قدرت ساخت. وی این توافق را احمقانه توصیف کرد.

دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: اگر رئیس جمهور آمریکا شود تلاش خود را بر از بین بردن سازمان (تکفیری صهیونیستی) داعش متمرکز خواهد کرد و اقدام نظامی بر ضد بشار اسد رئیس جمهور سوریه انجام نخواهد داد.

ترامپ در مصاحبه ای که با شبکه «ام اس ان بی سی» آمریکا انجام داد، افزود: هیچ نیروی آمریکایی به عراق یا لیبی اعزام نخواهد کرد و در خارج از سوریه باقی خواهد ماند و به نفع یا بر ضد بشار اسد جنگ نخواهد کرد.

وی افزود: آمریکا مشکلات بزرگتری از مسئله بشار اسد دارد و ارتش آمریکا را برای نابودی داعش خواهد  فرستاد.

وی از تصمیم آمریکا برای ورود به عراق در سال 2003 انتقاد و آن را تصمیمی «بد» توصیف کرد.

ترامپ همچنین با انتقاد از روش باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که نیروهای آمریکایی را از عراق خارج کرد، این تصمیم را موجب ایجاد داعش دانست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    خخخخ واقعا روانیه. احمق جون اتفاقا بر عکس ایران باعث شد آمریکا یه نمه قدرتمند شه وگرنه ایران که چند هزار سال واسه خودش اسم و رسمی داره گرچه از آدم نفهمی مثه ترامپ بیشتر از این انتظاری نمیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس