کد خبر 576394
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

با گذشت دو ماه از آغاز درگیری های خونین میان ائتلاف گروههای ارتش آزاد و القاعده با تروریستهای داعش در استان درعا واقع در جنوب سوریه، خبرها حکایت از سرباز گیری داعش از کودکان مناطق تحت سیطره این گروه در غرب درعا حکایت دارد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت دو ماه از آغاز درگیری های خونین میان ائتلاف گروههای ارتش آزاد و القاعده با تروریستهای داعش در استان درعا واقع در جنوب سوریه، خبرها حکایت از سرباز گیری داعش از کودکان مناطق تحت سیطره این گروه در غرب درعا حکایت دارد.

سرباز گیری داعش ازکودکان جنوب سوریه+عکس

بنابر این گزارش، بخش رسانه ای گروه "لواء شهداء یرموک" وابسته به داعش تصاویری از برپایی خیمه های تبلیغی برای کودکان در شهرک "شجره" واقع در حاشیه غربی استان درعا منتشر کرده است. مهمترین کارکرد این خیمه ها سربازگیری از میان کودکان و تشکیل یگان نظامی برای مشارکت در نبردها علیه دولت سوریه و گروههای مخالف داعش می باشد. لازم به ذکر است ه داشع و القاعده از بدو فعالیت در سوریه و عراق هزاران کودک خردسال را تحت آموزشهای نظامی قرار داده و از آنها برای حملات انتحاری و مشارکت در جبهه ها بهره برداری می کنند.

سرباز گیری داعش ازکودکان جنوب سوریه+عکس

سرباز گیری داعش ازکودکان جنوب سوریه+عکس

سرباز گیری داعش ازکودکان جنوب سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    دیگه نیرو نداره شبیه آلمان نازی از بچه ها استفاده می کرد. دواعش گور خودش کند !
  • امیرزرین ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    اینا میخوان بمونن مثل اسرائیل ... متاسفانه چنین تفکراتی هم در داخل نوار مرزی ایران درست شده ... همون جوریکه فلسطین یک روز به تسخیر یک مشت جونور دراومد توی ایران هم چنین تفکراتی درست شده ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس