کد خبر 576381
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

معاون سیاسی استانداری تهران از تغییر 2 فرماندار از شهرستان‌های این استان خبر داد

به گزارش مشرق، سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران با اشاره به اهتمام ویژه دولت نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اظهارداشت: اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برای دولت از اهمیت خاصی برخوردار است و همه ما باید نسبت به عملی ساختن آن تلاش و اهتمام ویژه داشته باشیم.
 
وی افزود: تمامی فرمانداران به عنوان عالی ترین نماینده دولت در شهرستان‌ها موظف اند علاوه بر اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت نسبت به رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاشی مضاعف داشته باشد.
 
معاون سیاسی استانداری تهران تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون تمامی فرمانداران در استان تهران در اجرای سیاست ها و برنامه های دولت از کارنامه قابل قبولی برخوردارند و باید از از آنها قدردانی کرد، همچنین با تلاش مضاعف یک انتخاباتی پرشور و بدون مشکل و توام با آرامش را در استان تهران برگزار کردند که همه این مسائل بیانگر عملکرد موفق آنها بوه است.
 
چاوشی با بیان اینکه تغییر و تحول در هر دستگاه و سیستمی امری عادی و طبیعی است، اظهارداشت: عملکرد فرمانداران و مدیران همواره توسط مراتبط بالاتر مورد ارزیابی های کارشناسی قرار می گیرد تا نقاط قوت وضعفه ها مشخص شده تا در راستای تقویت نقاط قوت و رفع کم و کاستی ها اقدام شود.
 
وی ادامه داد: استاندار تهران تاکید جدی بر اجرای هر چه دقیق تر و بهتر برنامه های دولت از جمله تحقق اقتصاد مقاومتی دارند که در این راستا تغییر برخی فرمانداران در گذشته احساس می شد اما به دلیل برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به دلیل اینکه مشکلی در روند برگزاری آن پیش نیاید از اعمال هرگونه تغییری خود داری کردیم.
 
معاون سیاسی استانداری تهران تاکید کرد: جابه جایی و تغییر فرمانداران در استان تهران صرفا سیاسی نبوده و نیست بلکه یکی از اهداف ما اجرای هر چه دقیق تر و پرشتاب تر برنامه های اقتصادی دولت و همچنین روی کارآمدن مدیران جوان تر در عرصه های سیاسی است تا با انگیزه ای دوچندان بتوانیم امور و برنامه ها پیش ببریم.
 
چاوشی ادامه داد: فرارسیدن دوره بازنشستگی و ملاحظات فنی و کاری از دیگر عوامل تغییر مدیران و فرمانداران به شمار می رود.
 
وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این تغییرات شتاب دادن بر اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، گفت: با توجه به ارزیابی هایی که از عملکرد فرمانداران صورت گرفته و همچنین بر اساس برخی ملاحضات فنی و کاری شاهد تغییر فرمانداران شهرستان های قدس و رباط کریم خواهیم بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس