فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: توسعه موشکی هیچ ربطی به برجام ندارد، بی‌خود کرده هرکس که می‌گوید رزمایش‌ها را رسانه‌ای نکنید.

بی‌خود کرده هرکس می‌گوید رزمایش‌ها را رسانه‌ای نکنید/  تفنگداران آمریکا موقع بازداشت جرأت نکردند حتی به سلاح‌شان نگاه کنندبه گزارش مشرق، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جشن سه سالگی برنامه طنز دکتر سلام، درباره ماهیت دعوا و خصومت بین ایران و آمریکا، گفت: ماجرای ما و استکبارجهانی یک موضوع مهم دارد که اگر باور شود خیلی از مطالب بعدی آسان می‌گردد. اگر ماهیت این دعوا بر سر مسائل سیاسی بود تاکنون حل می‌شد، اما می‌بینیم پس از 37 سال این دشمنی وجود دارد و به آن اضافه می‌شود.

 وی افزود: این دعوا و دشمنی یک ماهیت دارد که آن حق و باطلی است که اگر کسی این را نفهمد الفبای قرآن را نفهمیده، چرا که در قرآن آمده حق و باطل نمی‌توانند در کنار هم قرار گیرند. اگر کسانی تصور کنند این دو می‌توانند در کنار هم قرار گیرند اشتباه کرده‌اند و بر همین اساس اشتباه هم تصمیم می‌گیرند.

فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران با اشاره به آیه "ولن یجعل الله للکافرین على المؤمنین سبیلآ " خاطرنشان کرد: خداوند هیچ‌گاه کافران را برمومنان مسلط نکرده، اگر ما مومن و به وعده‌های الهی باور داشته باشیم خداوند در وعده خداوند تخلفی نیست. مشکل ما اینجاست که به وعده خداوند باور نداریم و اگر باور داشته باشیم قدرت آمریکا هیچ معنی و مفهومی ندارد.

سردار فدوی درباره عملیات دریاداران سپاه پاسداران در جزیره فارسی و در موضوع دستگیری ملوانان آمریکایی، گفت: دشمن می‌خواست با اجرای برجام ما را تحقیر کند، اما خداوند پاسخ آنها را داد و روزی را در کاسه ما گذاشت که همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند توانستند سربازان آمریکایی را به زانو در بیاورند و با اینکه سربازان آمریکایی نیروهای آموزش دیده‌ای بودند، اما جرات نکردند حتی به سلاح‌شان نگاه کنند؛ این کار خداوند است و آنچه که اهمیت دارد و باید روی آن کار کرد، باور ما و قدرت خداوند و نداشتن ترس است.

وی در پایان تاکید کرد: دریاداران ما آماده بودند که اگر خطایی از آنها سر بزند همه ناوهای آمریکایی مورد اصابت قرار بگیرد.

سردار علی فدوی همچنین عصر امروز در حاشیه مراسم جشن دکتر سلام در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که برخی اعلام می‌کنند نباید توسعه موشکی رسانه‌ای شود، گفت: همان روزهای اولیه که آمریکایی‌ها خواستند قطعنامه را صادر کنند، وزارت امور خارجه رسماً اعلام کرد که ما این قطعنامه را قبول نداریم، بنابراین توسعه موشکی هیچ ربطی به برجام ندارد و بی‌خود کرده هرکس که می‌گوید این رزمایش‌ها را رسانه‌ای نکنید.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • مبارز ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    ماشاءالله حزب الله
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    تیترت غلطه.. رزمایش ها باید رسانه ای بشه تا همه بفهمن ایران درباره قدرت نظامی خودش کوتاه نمياد، زنده باد سردار فدوی
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    درود بر سپاهیان اسلام ننگ و مرگ بر مرعوبین و دوستان و عمله های آمریکا
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    آفرین بر سردارِ رهبر که تشخیص داد نباید صبر کنه تا باز کار به جایی بکشه که رهبر مجبور بشن موضع بگیرن.
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    درود بر سردار فدوی. عشقی سردار. عشق.
  • جوان اصلاح طلب ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    سردار رسانه ای کردن کار نظامی هم اصول حرفه ای میطلبد. چه دلیلی داره مثلا ما رو موشک ساخته دست بچه هامون شعار نابودی اسرائیل رو حک کنیم و واسه خودمون هزینه ایجاد کنیم ؟ در اینکه باید از نظر نظامی پیشرفت کنیم هیچ شکی نیست اما تهدید بی جا و خوراک برای رسانه های غربی ساختن که مدام دارن ایران هراسی رو رواج میدن کار درستی نیست .
  • علی ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    احسنت .
  • ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    درود سردار فدوی و همه ی شیران ایران اسلامی دست علی پشت وپناه همه تون
  • ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    35 سال بعد ...... ملوانان آمریکایی آن موقع اصلا پوشک داشتند و پستونک
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    جنگ امروز دنیا 70درصدش تبلیغاتیه. آنها که فکر میکنند نباید قدرتمان را رسانه ای کنیم از جنگ تبلیغاتی امروز دنیا بی خبرانند
  • مهدی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    اتفاقا این شعار نوشتن ها منطق رسانه ای و جنگ روانی قابل قبولی داره. وقتی اسراییل بدون ترس از عواقب بین المللی (و مثلا تبلیغات همون رسانه های غربی) فرت و فرت تهدید به حمله علیه تاسیسات هسته ای می کنه، یه نفرم باید از این طرف باشه که جواب «های» اونا رو با «هوی» بده. منطق جنگ روانی ش هم اینه که باعث میشه هم اونا حساب کارشونو بکنن، هم ماها ته دلمون قرص بشه. البته ما متوجه هستیم هستیم که شما ترجیح میدی ما با غربیا دوستانه تر صحبت کنیم، ولی باید توجه بکنی، برادر اصلاح طلب، که این جنگ لفظی رو اون طرف خیلی شدیدتر از این طرف داره اجرا می کنه. خوبه اول اونا رو متهم بکنی
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    شما لازم نیست اصول حرفه ای کارهای نظامی و رسانه ای کردنش رو به سردار یاد بدی!
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    جناب جوان اصلاح طلب همین اصول حرفه ای رو که تو این دو سه سال برامون ارائه کردید و نتیجه هاش رو دیدیم و داریم می بینیم واسه هفت پشتمون بسه! حالا با این دستاوردهای مشعشعتون برا امور نظامی هم راهکار ارائه میدید؟! سردار خودش بهتر از هر کسی میدونه که در چه موقعیتی چه جور مواضعی اتخاذ کنه که به نفع ایران باشه. اگر سپاه قرار بود ازینجور راهکارها استفاده بکنه الان سپاه هم مثل صنایع خودرو سازی برای هر مسئله جرئی الاف غربیا و اروپاییها میبود. موضع گیریهای صریح و حرکتهای جهادگونه و باور اقتصاد مقاومتی و اتکا به نیروهای بومی و ایرانی بوده که از سپاه قدرتی ساخته که شیطان بزرگ رو به وحشت میندازه نه ملاحظات سیاسی و به قول جنابعالی اول مثلا حرفه ای شما.... افتاد؟ درود بر سردار فدوی و تمام بربچه های سپاه. و البته ارتش و مرزبانی و انتظامی.
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    با عرض احترام به سردار ولی رسانه ای کردن مثلا شلیک موشک و نوشتن سعار بر روی ان چه فایده داره و بهتر نیست با چراغ خاموش به راه خودمون ادامه بدهیم
  • امیر ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    درود خدا بر سرداران ارتش وسپاه وبسیج دلاور مردانی که اجازه نمیدهند دشمن وحشی به کشور چپ نگاه کنند یاد وخاطرات دلاور مردان شهید را گرامی میداریمدر این جشن جای سردار ناظری خالی بود البته فرزند رشیدشون حضور داشتند
  • shadman ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    اگه دشمن با چراغ خاموش اموال ما رو غارت میکنه بله ما هم با چراغ خاموش!
  • ناشناس ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    درود بر سرهنگ ها که باعث عزت و اقتدار و امنیت کشور هستند.
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    دشمن میخواد با این روش فقط خودش رو بعنوان قدرت برتر در جهان نشان دهد.
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    اگر دلبستگان و کاسه لیسهای دشمن بخاط راضی کردن دشمن مانع نمایش اقتدار دفاعی کشور نباشند دشمن غلط میکند که بخواهد در مسائل دفاعی ما دخالت و اظهار نظر بکند.
  • پویا ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    خیلی دوست دارم بفهمم برای چی اون دو نفر منفی دادند!!!!!!!!
  • هادی مشگان ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    0 0
    مشرق این تانک کرار پس چیشد کوثر 88 چرا رونمایی نمیشه قاهرم که تعطیل شد یک خبری در این موارد بزار مشرق جان
  • شهبازی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    احسنت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس