کد خبر 572109
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷

فرمانده نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت مراقبت از انقلاب اسلامی در دنیای امروز گفت: شهادت پاسداران دیروز در کنار پاسداران جوان، تجلی زیبایی از همدلی است.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در مراسم سومین روز شهادت شهید «جواد دوربین»، شهید مدافع حرم در گلزار شهدای انزلی اظهار کرد: به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه توانسته‌ایم در مقابل قدرت‌های جهانی بایستیم.
 
وی افزود: جوانانی امروز وارد صحنه نبرد می‌شوند که انقلاب را ندیده‌اند و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و این مهم، از آثار انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه مردم ایران در هر مقطعی، ایستادگی خود را ثابت کرده‌اند تصریح کرد: جوشش خون شهدا تاثیرگذار است زیرا شهید برای خدا جهاد کرده و تجلی پیروزی حق بر باطل است اما دشمنان آن را به گونه ای دیگر جلوه می دهند.
 
 سردار فدوی با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا است افزود: شهادت پاسداران دیروز در کنار نسل جوان پاسدار امروز، تجلی زیبایی از همدلی و همراهی است.
 
وی با بیان اینکه مراقبت از انقلاب اسلامی در دنیای امروز ضروری است گفت: مسیر انقلاب اسلامی کاملاً مشخص بوده و انقلاب اسلامی نمی‌تواند با استکبار در کنار هم قرار گیرد و مبارزه باید صریح و روشن باشد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: دشمنان ما تمام راه‌های مقابله با ایران اسلامی را امتحان کرده و هرگز نا امید نمی شوند و همواره به دنبال راه جدیدی برای مقابله با ایران هستند و باید تمام راه‌های نفوذ را بست.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس