فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ایمان و توکل به خدا، روحیه شهادت طلبی و ولایت پذیری جوانان ایرانی باعث درهم شکستن آمریکا به عنوان بزرگترین ابرقدرت پوشالی دنیا شده است.

وجدیان: ناوهای آمریکا در مقابل قایق تندرو سپاه عقب‌گرد می‌کنندبه گزارش مشرق، سردار عبدالرضا وجدیان در همایش حماسه جاوید به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: بسیاری از کشورها قدرت نظامی جمهوری اسلامی را دارند ولی وقتی ناوهای عظیم الجثه آمریکایی به سمت آنها حرکت می کنند، عقب می نشینند ولی این قدرت پوشالی و توخالی در مقابل قایق های تندرو فرزندان سپاه عقب گرد می کنند.

وی اضافه کرد: هر چند امروز توان نظامی جمهوری اسلامی قابل مقایسه با زمان دفاع مقدس نیست ولی بازهم برای ما قانع کننده نیست و باید برای رسیدن به موقعیت بهتر با توکل بر خدا و بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تلاش بیشتری کنیم.

سردار وجدیان با اشاره به روحیه استکبار ستیزی رهبر معظم انقلاب اظهارکرد: همه ما باید از روحیه استکبار ستیزی و برخورد با روحیه تکبر دشمن رهبر معظم انقلاب درس بگیریم و برای عزت اسلام و مسلمانان در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر افزود: عملیات بیت المقدس بسیار عظیم و پرجاذبه بوده و تبیین رشادت های جوانان آن روزگار برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با حوادث جنگ ضروری است.

سردار وجدیان گفت: جوانان امروز باید بدانند که این کشور تنها برای اسلام، حفظ استقلال و آزادی خود با چه سختی هایی روبه رو بوده و چه جوانانی را از دست داده است.

وی تاکید کرد: هرچند امروز دشمن نمی تواند هیچ جنگ نظامی علیه ایران راه اندازد ولی بیداری فرزندان این آب وخاک در مقابل توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمن ضروری است.

فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران از نظر نیروی انسانی، موشکی، تجهیزات و شناورهای تندرو و بسیاری از تجهیزاتی که هنوز نیازی به رونمایی ندارند، در آمادگی کامل برای رویارویی دشمن قرار دارد.

وی از جوانان خواست با آرامش خیال در سنگر علم و دانش برای پیشرفت ایران علم آموزی کنند و در خدمت کشور باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس