کد خبر 576175
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

درگیری هایی که از سه روز پیش با حمله عناصر گروه شبه نظامی پ.ک.ک به محلات مختلف شهر حسکه واقع در شمال شرقی سوریه با نیروهای ارتش و بسیج مردمی این کشور آغاز شده بود همچنان بصورت پراکنده ادامه دارد.

گروه بین الملل مشرق- درگیری هایی که از سه روز پیش با حمله عناصر گروه شبه نظامی پ.ک.ک به محلات مختلف شهر حسکه واقع در شمال شرقی سوریه با نیروهای ارتش و بسیج مردمی این کشور آغاز شده بود همچنان بصورت پراکنده ادامه دارد.

آتش زدن محلات عرب نشین حسکه+عکس

بنابر این گزارش، شبه نظامیان پ.ک.ک با حمله گسترده به محلات عرب نشین و مراکز نظامی و دولتی مستقر در شهر حسکه برای پاکسازی نژادی آن از اعراب تلاش می کنند. به گفته شاهدان عینی، عناصر مسلح وابسته به جدائی طلبان پ.ک.ک با ایجاد مراکز غیرقانونی تحت عنوان "آسایش" در صدد کنترل نظامی شهر بودند. طی روزهای اخیر بیش از 14 پست بازرسی از سوی این گروه در بخشهای کرد نشین حسکه راه اندازی شده بود که با واکنش نیروهای امنیتی و پلیس سوریه مواجه و درگیری هایی میان آنها ایجاد شده است. این منابع از آتش زدن مزارع کشاورزی متعلق به ساکنان عرب حسکه از سوی مهاجمین خبر داده اند. پ.ک.ک مخفف نام گروه تروریستی حزب کارگران کرد ترکیه است که بدنبال تجزیه مناطق کردنشین کشورهای ایران، ترکیه، عراق، سوریه و تاسیس کشور موهوم کردی می باشد.

آتش زدن محلات عرب نشین حسکه+عکس

آتش زدن محلات عرب نشین حسکه+عکس

آتش زدن محلات عرب نشین حسکه+عکس

آتش زدن محلات عرب نشین حسکه+عکس

آتش زدن محلات عرب نشین حسکه+عکس

آتش زدن محلات عرب نشین حسکه+عکس

آتش زدن محلات عرب نشین حسکه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 1
    کردها اون موقع که با حمایت امریکا در کوبانی میجنگند در خبرگزاری های ایرانی میشن قهرمانان "کمیته های مردمی کرد"، اما وقتی با ارتش سوریه میجنگند میشن تروریستهای پ ک ک.
  • اردوان ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    1 0
    ای بابا چی شد پ ک ک زمانی که تورک ها را می کشت رزمندگان کرد بود حالا که سوری ها را می کشه شده تروریست؟ ؟؟ مشرق چند تا رو داری؟
  • مهدی ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    شکی نیست که که حساب کردای ایران با تجزیه طلبان کرد جداست
  • هموطن ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 1
    جمع کن بابا گور هرچی پان ترک وپانگرد قوم گرای خود برتر بین
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    چون چند تا تیر از سوی دو طرف شلیک شده دلیل نمیشه ادعا کنید در حال پاکسازی نژادی!هستند.موج سواری نکنید.اگر قرار بود کردها هم با دولت سوریه بجنگند از اول این کار را می کردند.
  • رضا ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    اگه خبال کنیم کردها تو عراق و سوریه الکی میجنگن با داعش سره خودمونو کلاه گذاشتیم.اا مطمعن باشین اعلام خودمختاری میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس