کد خبر 575982
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

"دو تا سه میلیون ژیمناست داریم که هرساله حق بیمه پرداخت می‌کنند و بالاترین حق بیمه را فدراسیون ژیمناستیک به حساب وزارت ورزش می‌ریزد. این پول صرف چه می‌شود؟"

به گزارش مشرق، ناصر پایه‌گذار، مسئول کمیته‌ ارزشیابی فدراسیون ژیمناستیک در مورد ریاست جدید فدراسیون ژیمناستیک افزود: فردی باید به این انتخابات راه یابد که حداقل آگاهی از این رشته داشته باشد و به این رشته علاقه‌مند باشد. همچنین بتواند با جذب اسپانسر بودجه وارد فدراسیون کند.

او با بیان اینکه تمام مسایل و مشکلات موجود در فدراسیون را ارزشیابی کرده‌است، افزود: این مشکلات را باید عنوان کرد و باید رییس جدید فدراسیون بداند که اگر پول وارد فدراسیون نکند، اگر نفوذ ندارد، اگر نتواند مسابقات لیگ و باشگاهی را اجرا کند آمدنش به فدراسیون اشتباه است.

این کارشناس ژیمناستیک مشکلات موجود در فدراسیون را عدم حمایت‌ها دانست و اظهارداشت: مشکلات اساسی و ریشه‌ای و پایه‌ای زیادی در ژیمناستیک وجود دارد که با آن رو‌به رو هستیم، در سال‌های اخیر مسابقات قهرمانی کشور برگزار نشده، همچنین مسابقات لیگ هم با حضور سه تا چهار تیم و با کاهش بیش از 30 تیم برگزار شده است. در راس همه‌ی این مشکلات عدم حمایت وزارت ورزش را شاهدیم. با امکانات موجود همین کارهایی که درویش‌زاده توانسته انجام دهد ممکن است ریاست بعدی نتواند انجام دهد.

او مشکلات فدراسیون را اینگونه عنوان کرد: 1001 درد در این فدراسیون داریم، شهرستان‌ها تلاش می‌کنند ولی مربیان تهرانی حاصل تلاش آن‌ها را برداشت می‌کنند. در حالی که فدراسیون بودجه پرداخت ایاب ذهاب امثال ما را ندارد 70 تا 80 حقوق بگیر دارد. کدام فدراسیون آنقدر حقوق بگیر دارد؟ دو تا سه میلیون ژیمناست داریم که هرساله حق بیمه پرداخت می‌کنند و بالاترین حق بیمه را فدراسیون ژیمناستیک به حساب وزارت ورزش می‌ریزد. این پول صرف چه می‌شود؟ با این پول یک کف‌پوش هم برای سالن‌ها خریداری نکرده‌اند. مسئولان وزارت از فدراسیون می‌خواهند خود درآمدزایی کنند، مگر فدراسیون محل درآمدزایی است؟

او معتقد است تا زمانی که وزارت ورزش و دست اندرکاران آن برای ورزش پایه‌ای مثل ژیمناستیک تصمیم می‌گیرند وضعیت همین است. او خطاب به وزیر ورزش گفت: این روش رسیدگی به ورزش‌های پایه و مادر نیست. نباید تمام امکانات و بودجه وزارت ورزش خرج فوتبالیست‌ها شود، اصلا چه دلیلی دارد که وزارت ورزش بودجه‌ای را برای باشگاه‌های فوتبالی در نظر بگیرد و از آن‌طرف فدراسیون ژیمناستیک را رها کند. این روش وزارت ورزش قابل انتقاد است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس