کد خبر 571061
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

فهرست ۱۷ نفره کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک درحالی از سوی وزارت ورزش به طور کامل اعلام نشده که گفته می‌شود بهرام افشارزاده هم برای ریاست این فدراسیون نام‌نویسی کرده است!

به گزارش مشرق، بیش از یک هفته است که ثبت نام برای مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسیده است و فدراسیون ژیمناستیک و وزارت ورزش و جوانان در اقدامی غیرمتعارف لیست کاندیداهای ثبت نامی در این انتخابات را اعلام نمی کنند.

این در حالی است که در سایر فدراسیون ها چنین حساسیتی وجود نداشت و با پایان مهلت ثبت نام لیست کاندیداها حتی قبل از تایید صلاحیت بر روی خروجی سایت آن فدراسیون قرار می گرفت.

کناره گیری ناگهانی جعفر درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک از حضور دوباره در انتخابات این احتمال را قوت می بخشد که گزینه‌ای قویتر از وی رئیس این فدراسیون را ملزم به کناره گیری کرده است.

در حالی که ابتدا تعداد کاندیداهای حاضر در مجمع ۱۶ نفر اعلام شد اما با چرخش و تغییر موضعی عجیب یک نفر به لیست کاندیداها اضافه شد. بعد از این اتفاق پرسش این بود که این یک کاندیدا که قبلا نامش اعلام نشده بود و حالا به طور جداگانه ثبت نام کردنش اعلام شده چه کسی است؟

پیگیری ها به اینجا رسید که آخرین نفری که برای حضور در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ثبت نام کرده یک چهره آشنا و از اهالی قدیمی ژیمناستیک است. او بهرام افشارزاده مدیرکل حوزه سرپرستی وزارت ورزش و سرپرست باشگاه استقلال است. مردی که خود از قهرمانان ژیمناستیک بوده و به نوعی یکی از شناسنامه های ورزش ایران است.

ثبت نام بهرام افشارزاده برای ریاست فدراسیون ژیمناستیک درحالی پنهان مانده که گفته می شود خود وی تمایلی برای این کار نداشته اما ظاهرا نظر وزارت ورزش این بوده که افشارزاده را برای حضور در این انتخابات نام نویسی کنند!

با این روند احتمال اینکه افشارزاده نخواهد نامش به عنوان نامزد ریاست فدراسیون ژیمناستیک اعلام شود زیاد است. کما اینکه وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این انتخابات ثبت نام کرده اید می گوید: «این صحبت ها را دیگران مطرح می کنند. من این روزها تمام حواسم به باشگاه استقلال و عملکردش در لیگ است و تمرکزی روی موضوعات دیگر ندارم.»

علاوه بر چند مهره متخصص ژیمناستیک که اغلب در فدراسیون فعلی هم سمت دارند یک گزینه از آموزش و پرورش، یک گزینه دانشگاهی و افشین داوری رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی هم در میان کاندیداها دیده می شود. البته از آن جایی که لیست کاندیداهای شرکت کننده در مجمع تا کنون توسط هیچ نهادی اعلام نشده است ممکن است همه ۱۷ نفر هم به یکباره تغییر کنند!

جعفر درویش زاده که از اعلام لیست کاندیداها امتناع می کند در پاسخ به این پرسش که چرا در انتخابات شرکت نکردید گفت: اجازه دهید در آینده مصاحبه خواهم کرد و دلایلم را خواهم گفت.

اسامی نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در شرایطی اعلام شده که نام یکی از کاندیداها با صلاحدید خودش منتشر نشده است. با این حال اسامی ۱۶ نامزد به شرح زیر است:
۱- محسن خوش‌طینت
۲- افشین داوری (سرپرست کنونی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان)
۳- محمد آذرپی (سرمربی تیم ملی ژیمناستیک)
۴- علی اصغر بخشی‌پور
۵- حبیب نوظهوری
۶- رضا محمدکاظمی
۷- زهرا اینچه درگاهی
۸- سید محمدحسین میرقائمی
۹- سید امیر آگاه
۱۰- سید مهدی شرفی
۱۱- علی نشوادیان
۱۲- ناصر خضری
۱۳- سعید عظیمی
۱۴- سعید علی‌آبادی
۱۵- منوچهر بهمنی
۱۶- فرزین قاسم‌زاده

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس