کد خبر 575963
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۱

تنها نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش از رسیدن به قدرت لیستی از قاضی های پیشنهادی برای جانشینی اسکالیا ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، مهر به نقل از آسوشیتدپرس، درحالی دولت باراک اوباما برای معرفی جانشین قاضی اسکالیا با اکثریت جمهوری خواه کنگره درگیر هستند که دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه ۱۱ نفر را برای این پست پیشنهاد کرده است.

ترامپ که نامزدی وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هنوز به طور کامل تایید نشده است و قبل از رسیدن به قدرت لیستی ۱۱ نفره از نامزدهای پیشنهادی خود را برای پست قاضی دادگاه عالی آمریکا پیشنهاد کرده است.

نمایندگان کنگره بارها با نامزدهای پیشنهادی باراک اوباما برای جانشین قاضی اسکالیا مخالفت کرده اند. جمهوری خواهان کنگره امیدوارند یک رئیس جمهور از این حزب جانشین اسکالیا را تعیین کند.

در لیست پیشنهادی دونالد ترامپ این اسامی دیده می شوند:

«استیون کولوتون» از ایالت ایوا، «آلیسون اید» از ایالت کلرادو، «ریموند گرندور» از ایالت میسوری، «توماس هاردیمن» از ایالت پنسیلوانیا، «ریموند کتلج» از ایالت میشیگان، «ژوان لارسون» از ایالت میشیگان، «توماس لی» از ایالت یوتا، «ویلیام پریور» از ایالت آلاباما، «دیوید استراس» از ایالت مینسوتا، «دایان سایکس» از ایالت ویسکانزین و «دان ویلت» از ایالت تگزاس.

پیش از این ترامپ در ماه مارس گفته بود که لیستی ۵ یا ۱۰ نفره از قاضی های پیشنهادی اش را برای پست دادگاه عالی منتشر خواهد کرد.

وی می گوید قاضی های این لیست مورد احترام همه مردم هستند و آنهایی هستند که مردم می خواهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس