مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، عزت‌الله رمضانی‌فر، محمود جعفری و حسین محب‌اهری جلوی دوربین سیروس مقدم برای تولید سریال علی‌البدل رفتند که برای پخش در ماه رمضان از شبکه یک آماده می‌شود. همچنین سریال برادر به کارگردانی جواد افشار برای ماه رمضان شبکه دو مراحل تولید را پشت‌سر می‌گذارد.

به گزارش مشرق،روزنامه جام جم در شماره امروز خود نوشت:

فیلمنامه سریال تلویزیونی علی‌البدل به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حال نگارش است و قصه در یک فضای فرضی و منطقه‌ای ناکجاآباد اتفاق می‌افتد که کاراکترهای قصه در آنجا زندگی می‌کنند. در واقع گروه سازنده زمان خاصی را برای قصه در نظر نگرفته‌اند. همچنین هیچ‌کدام از کاراکترهای این سریال لهجه ندارند و قصه ما در زمان خاصی اتفاق نمی‌افتد.

ضیافت سیما برای رمضان

تصویربرداری در همدان

محسن تنابنده سرپرست نویسندگان، خشایار الوند نویسنده و حسن وارسته مشاور فیلمنامه سریال هستند. این سریال یک اثر نو است و بنا به گفته سازندگانش، سریال علی‌البدل ویژگی‌های تازه‌ای برای مخاطبان دارد.

تاکنون حدود پنج قسمت از «علی‌البدل» نوشته شده و احتمال می‌رود تا پایان ماه رمضان مشغول نگارش و ضبط باشند.

هم‌اکنون گروه به صورت شبانه‌روزی در همدان مشغول کار هستند و نویسندگان در تهران نگارش متن‌ها را در دست دارند تا کار عقب نیفتد و بتوانند به پخش ماه رمضان برسند.

الهام غفوری، تهیه‌کننده درباره زمان پخش این سریال به جام‌جم گفت: با توجه به مراحل دشوار فنی، ساخت موسیقی و پروداکشن تلویزیونی مطمئن نیستیم سریال را به ماه رمضان برسانیم. هر چند گروه سازنده با انرژی به کار مشغول است تا سریال را به آنتن رمضان برساند.

ضمن این‌که به دنبال یک بازیگر زن هستیم که به جمع بازیگران اضافه شود.

سیروس مقدم، کارگردان در پاسخ به این پرسش که آیا فضای این سریال به پایتخت شباهت دارد، به جام‌جم گفت: مسلما سریال علی‌البدل چیزی متفاوت‌تر از سریال پایتخت است. فضای قصه، داستان و کاراکترها رنگ و بوی متفاوتی دارد. ضمن این‌که با قصه خوب و جذابی که شکل گرفته، پیش‌بینی می‌کنم اثری خاص‌تر حتی در کارنامه خود من باشد.

وی ادامه داد: قصه سریال علی‌البدل با حساسیت و وسواس زیادی توسط محسن تنابنده و گروهش در حال نگارش است.

در خلاصه داستان «علی‌البدل» آمده است: «من علی‌البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.»

«علی‌البدل» قرار است در ماه رمضان از شبکه یک پخش شود. در کنار هاشمی، فخیم‌زاده، محب‌اهری، جعفری و رمضانی‌فر بازیگرانی چون احمد مهرانفر، هادی کاظمی، هومن حاج‌عبداللهی، محمود جعفری، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، میثم چگینی و محسن تنابنده بازی می‌کنند.

حضور محمد علیزاده

نعمت چگینی، تهیه‌کننده سریال «برادر» که قرار است ماه رمضان از شبکه دو پخش شود، درباره روند تولید این سریال گفت: گروه تولید «برادر» نزدیک به 80درصد کل سریال را تصویربرداری کردند و تدوین، صداگذاری و موسیقی به صورت همزمان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: عوامل سازنده این سریال از دوم خرداد برای تصویربرداری راهی شمال خواهند شد. در حال حاضر مشغول تصویربرداری بخش‌هایی از قصه که در بیمارستان می‌گذرد، هستیم. گروه دکور این بیمارستان را در منطقه غرب تهران و بزرگراه شهید باکری زدند و ما چند روزی است در این دکور مشغول کار هستیم.

وی ادامه داد: در بخش‌هایی که در شمال ایران تصویربرداری می‌شود، بازیگران بومی هم به جمع عوامل سریال برادر اضافه خواهند شد.

این تهیه‌کننده اشاره کرد: تیتراژ سریال را محمد علیزاده می‌خواند. خیلی علاقه‌مند بودم این اتفاق بیفتد و خوشبختانه کار را به او سپردیم.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه‌نگار پرجنب و جوش است، ضد واردات قاچاق برنج‌های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که...

سریال «برادر» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی، کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری برای پخش در ماه رمضان از شبکه دوی سیما تولید می‌شود.

در این سریال حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، مهرداد ضیایی، کاوه خداشناس، محمدرسول صفری، قدرت‌الله صالحی، سیدمهرداد ضیایی، رضا توکلی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش‌زاده، امیرمنصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی‌شکیبا، مهرداد ایل‌بیگی و زهرا فراهانی بازی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس