فیلمبرداری فیلم سینمایی «سال تحویل» تازه‌ترین ساخته سیاوش اسعدی پس از حدود یک ماه فیلمبرداری در لوکیشن‌های مختلف به دلیل مشکل مالی متوقف شد.

«سال تحویل» نشد
به گزارش خبرنگار مشرق - فیلمبرداری فیلم سینمایی «سال تحویل» تازه‌ترین ساخته سیاوش اسعدی متوقف شد. فیلمبرداری سومین فیلم سیاوش اسعدی کارگردان جوان سینمای ایران در حالی متوقف شد که حدود نیمی از فیلم تاکنون فیلمبرداری شده بود. فیلمی که «سال تحویل» نام دارد و سعید هاشمی تهیه کنندگی آن است.

این فیلم در روزهای پایانی سال 94 در تهران مقابل دوربین رفت اما به تازگی به دلایل برخی مشکلات مالی فیلمبرداری این فیلم تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. مهدی هاشمی، رویا نونهالی و مهدی سلطانی بازیگران اصلی «سال تحویل» هستند و اسعدی در دومین فیلم خود از دو بازیگر جوان تئاتر نیز استفاده کرده است.

به گزارش مشرق، این فیلم قرار بود اوایل سال گذشته به تهیه کنندگی امیر سمواتی مقابل دوربین برود که با انصراف سمواتی از این پروژه، سعید هاشمی تهیه کنندگی «سال تحویل» را بر عهده گرفت و سیاوش اسعدی قصد داشت تا تازه‌ترین فیلم خود را برای نمایش در جشنواره جهانی فیلم فجر آماده کند که این اتفاق رخ نداد و هنوز تاریخ آغاز فیلمبرداری مجدد این فیلم مشخص نیست.

«سال تحویل» که فیلمنوشت آن توسط سياوش اسعدی و نیما نادری نوشته شده عاشقانه‌ای در ستایش پدر و قرار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس