کد خبر 575635
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

موضوع این فیلمنامه در مورد دستیار کارگردانی است که می‌خواهد فیلم اولش را در سینما بسازد اما با مشکلاتی همراه می‌شود و در واقع این فیلم‌نامه بر اساس شخصیت‌های حقیقی شکل گرفته است.

حامد کمیلی برای بازگشت به سینما به ایتالیا رفتگروه فرهنگی مشرق -کاوه صباغ‌زاده فرزند مهدی صباغ زاده؛ کارگردان، تهیه کننده و نویسنده نام آشنا سینما که بیشتر در مقام دستیار کارگردان نام وی را در تیتراژ آثار سینمایی مشاهده کرده‌ایم از چند روز پیش فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی‌اش را به نام «ایتالیا، ایتالیا» به تهیه کنندگی پدر خود آغاز کرده است.
حامد کمیلی در نقش اصلی «ایتالیا، ایتالیا» مقابل دوربین معین مطلبی رفته است. وی سال گذشته تنها با فیلم سینمایی «سیانور»‌ به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود رضوی در سی‌ و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود.

در خلاصه داستان «ایتالیا، ایتالیا» آمده است که موضوع این فیلمنامه در مورد دستیار کارگردانی است که می‌خواهد فیلم اولش را در سینما بسازد اما با مشکلاتی همراه می‌شود و در واقع این فیلم‌نامه بر اساس شخصیت‌های حقیقی شکل گرفته است.

کاوه صباغ‌زاده پیش‌تر قصد داشت فیلم «دیو باید بمیرد» را به تهیه کنندگی ولی اله مدنی بسازد. وی برای این فیلم مرداد سال 93 پروانه ساخت دریافت کرد و با این که این فیلم دو ماه از پیش تولیدش را پشت سر گذاشته بود و با بازیگران و عوامل فیلم قرار داد بسته بود؛ درست یک هفته مانده به تولید به علت عدم حمایت مالی بنیاد سینمایی فارابی  و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید این فیلم متوقف شد.به گزارش «صبا»، کاوه صباغ زاده‌؛ دستیار کارگردان فیلم‌های پدرش مهدی صباغ‌زاده بوده و با کارگردانانی نظیر سعید ابراهیمی‌فر، علی عبدالعلی‌زاده و ... کار کرده است. وی همچنین ساخت فیلم‌های کوتاه «سر راه لوکیشن»، «تهوع»، «نمی‌دانم فردا چی می‌شه» و ... را در کارنامه خود دارد.

رضا صخایی که در فیلم‌های نظیر «مرهم»، «تیغ زن» و «کریستال»‌به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌کرد در «ایتالیا، ایتالیا» هم دستیار صباغ‌زاده است. همچنین نام امیر مقدمی در سمت مدیر تولید این اثر نمایشی که در چند روز گذشته فیلمبرداری خود را آغاز کرده به چشم می‌خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس