فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده از 24 مهرماه در تهران آغاز شده و تاکنون 30 درصد از کار مقابل دوربین رفته است. گروه تولید این فیلم این روزها در لوکیشنی در شمال تهران حضور دارند و پس از آن به چند منطقه دیگر از سطح شهر خواهد رفت.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه کاغذی» هم اکنون در شمال تهران در حال انجام است. فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده از 24 مهرماه در تهران آغاز شده و تاکنون 30 درصد از کار مقابل دوربین رفته است. گروه تولید این فیلم این روزها در لوکیشنی در شمال تهران حضور دارند و پس از آن به چند منطقه دیگر از سطح شهر خواهد رفت.
 
ادامه فیلمبرداری «خانه کاغذی» در شمال تهران
 

به گزار بانی فیلم،‌ براساس برنامه‌ریزی‌ها فیلمبرداری فیلم جدید صباغ‌زاده که مضمونی اجتماعی دارد تا اواسط ماه آینده به طول می‌انجامد. خبر دیگر درباره این پروژه اضافه شدن ستاره اسکندری، ثریا قاسمی، علیرضا کمالی و مهدی پاکدل و حسین پاکدل به گروه بازیگران است. پیش از این نیز حضور پرویز پرستویی و تینا پاکروان در این فیلم قطعی شده بود. تست گریم نهایی تمامی بازیگران نیز همزمان با روزهای پایانی پیش تولید انجام شده است.

ادامه فیلمبرداری «خانه کاغذی» در شمال تهران 

آخرین ساخته صباغ‌زاده در سینما به پنج سال پیش و به فیلم «راه بهشت» برمی‌گردد. «خاک آتش»،‌ «راننده تاکسی»،‌ پیشنهاد 50 میلیونی»، «صبحانه‌ای برای دو نفر»، «بانوی کوچک»، «مارال» و «عشق کافی نیست» دیگر عناوین سینمایی چند سال اخیر این کارگردان محسوب می‌شود. سایر عوامل اصلی «خانه کاغذی» عبارتند از: نویسندگان: خسرو نقیبی، مهدی صباغ‌زاده، علی مسعودی نیا، تهیه کنند: تینا پاکروان،‌ مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، صدابردار: نظام الدین کیانی،‌طراح گریم: ایمان امیدواری،‌ طراح صحنه‌ و لباس: منصوره یزدان جو، مهدی چراغی، جلوه‌های ویژه: ایمان کرمیان، عکاس:‌ احمدرضا شجاعی، برنامه‌ریز و دستیار اول: کاوه صباغ زاده، دستیار دوم: سمیه میرشمسی، منشی صحنه: دنیا راد، مدیر تدارکات: حامد آزادی، دستیار اول فیلمبردار: مهرداد لشگری و مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس