کد خبر 575546
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

سهیل سمور یکی از اشرار معروف محله جوادیه که دست به قدرت نمایی زده بود، در کمتر از 30 دقیقه دستگیر شد.

قدرت نمایی «سهیل سمور» به پایان رسیدبه گزارش مشرق، ساعت 09:50 ،‌بیست و چهارن اردبیهشت ماه بنا بر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر تخریب خودرو و اموال شخصی در خیابان  عباسی شمالی مقابل پایانه جنوب ماموران گشت انتظامی کلانتری 117 جوادیه سریعا به موقعیت اعزام شدند.
 
تعدادی از افراد رهگذر و مسافر پس از حضور عوامل کلانتری در محل به آنان مراجعه و اظهار داشتند: فردی در حالت غیر عادی (استعمال مشروبات الکلی) با یک عدد چماق به مردم و خودرو های گذری حمله ور شده و دست به تخریب زده است و درحال حاضر به داخل کوچه قهرمانی فرار کرده است.
   
در ادامه ماموران با گرفتن مشخصات ظاهری متهم جهت دستگیری وی اقدام کردند و در یک تعقیب و مراقبت پلیسی متوجه شدند که فرد شرور به کسبه یکی از خیابان های مجاور حمله کرده و در حال تخریب شیشه های مغازه است.  
 
سرهنگ  جلیل موقوفه ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت درباره این خبر، اظهار داشت: سریعا ماموران به محل اعزام رفتند و متهم را که شرور معروف محله جوادیه به هویت سهیل معروف به "سهیل سمور" را دستگیر و تحت الحفظ به کلانتری منتقل کردند.
 
به گفته سرهنگ موقوفه‌ای تعداد زیادی از شهروندان محله جهت شکایت از شرور سابقه دار به کلانتری مراجعه و از عملکرد سریع ماموران انتظامی نیز تشکر کردند.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس