کد خبر 567070
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگیری یكی از اراذل و اوباش و گرداننده باند شرارت های خیابانی و كشف دو كیلو شیشه در مشهد خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ هادی شیرمحمدی گفت: در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هدف كنترل اطلاعاتی هدفمند عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی، یك تیم از پلیس امنیت عمومی عملیات ویژه ای را در دستور كار خود قرار داد.
 
وی با تشریح این عملیات افزود: پس از چند روز كنترل و مراقبت نامحسوس، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی دیروز در اقدامی غافلگیرانه برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
 
وی اظهار كرد: متهم به همراه سه نفر از همدستانش در حالی كه قصد فرار از مخفیگاه خود را داشت توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
 
سرهنگ شیرمحمدی گفت: این متهم دارای سابقه زندان و اتهاماتی نظیر تیراندازی منجر به جرح، نگهداری و خرید و فروش سلاح غیر مجاز، درگیری با سلاح سرد، تولید مواد مخدر صنعتی و مشروبات الكلی و همچنین ایجاد رعب و وحشت بین مردم است .
 
وی افزود: از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و شكاری به همراه یك خشاب و فشنگ مربوطه، تعدادی سلاح سرد و حدود دو كیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه كشف شد.  
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسول ایران ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    فقط اردوگاه کار اجباری ، اونم سر حد مرگ...... که قدر آزادی و درستی رو بدونن و بین مردم معصوم ما جفتک نندازن..... خودمونیم تو تنبیه هایی که جامعه وضع میکنه ، جای اردوگاه کار اجباری ( معدن سنگ و ...) عجیب خالیه.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس