کد خبر 575362
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پنج‌شنبه به استان گلستان سفر می‌کند.

 به گزارش مشرق، حسین پیش‌قدم در گفت‌وگو با تسنیم در گرگان اظهار داشت: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سفر یک‌روزه خود به استان گلستان در جلسه شورای اداری استان با حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرائی در سالن اجتماعات راه‌آهن اینچه‌برون شرکت می‌کند.

وی افزود: دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و شرکت در مراسم گرامیداشت نمایندگان فقید استان در مجلس ششم در گرگان از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به گلستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد: در این سفر با حضور نوبخت، ساخت بندر خشک "اینچه‎برون" نیز آغاز و 3 طرح بازسازی خط ریلی افتتاح می‌شود.

وی گفت: در صورت حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در روز جمعه در استان گلستان، به احتمال فراوان وی در مراسم بزرگداشت دویست و هشتاد و سومین سالگرد تولد شاعر ایرانی ترکمن مختومقلی فراغی بر سر مزار وی حضور خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس