کد خبر 575035
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

گروه تروریستی تکفیری "داعش"، روز یکشنبه در شهر "موصل" یک زن عراقی را به دلیل نوع پوشش و زیر پا گذاردن قوانین شریعت خود ساخته این گروه تروریستی، در ملاعام شلاق زد.

 به گزارش مشرق، به گفته شاهدان عینی و فعالان حقوق بشر، عناصر دستگاه قضایی گروه تروریستی تکفیری "داعش"، روز یکشنبه هفته جاری در شهر "موصل" یک بانوی عراقی را به دلیل نوع پوشش و زیر پا گذاردن قوانین که داعش آن را شریعت اسلامی می خواند، در ملا عام شلاق زدند.

پلیس داعش صبح یکشنبه یک زن عراقی ۳۵ ساله را در فروشگاهی در مرکز شهر موصل به بهانه مخالفت و زیر پا گذاردن قانون حجابی که این گروه تروریستی بر زنان این شهر تحمیل کرده است، دستگیر کرد.

سپس این بانوی عراقی در دادگاه داعش در موصل حاضر شد و قاضی این گروه تروریستی، او را به دلیل زیرپا گذاردن قوانین حجاب، محکوم به تحمل ضربات شلاق در ملاعام نمود.

شاهدان عینی اجرای این حکم ناعادلانه می گویند: در مقابل دیدگاه صدها تن از مردم شهر موصل، دو عنصر داعشی که صورت خود را پوشانده بودند، ۵۰ ضربه شلاق بر بدن این زن وارد کردند.

رئیس مرکز رسانه ای استان نینوا با اعلام این خبر گفت: قضات گروه تروریستی تکفیری داعش، دستگیر شدگان را به هر حکمی که مایل باشند محکوم می کنند و صدها تن از مردم این شهر، متحمل حکم های غیرمنصفانه دستگاه قضایی این گروه تروریستی شده اند.

«رأفت الزراری» افزود: مراکز خلافت داعش در "سوریه" و "عراق"، هر روز شاهد اجرای گوناگون مجازات هایی است که دادگاه این گروه تروریستی برای مردم وضع کرده است.

اوايل سال جاری میلادی نیز، عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش، بیش از ۳۰ زن را در شهر "جرابلس" سوریه به دلیل زیرپا گذاردن قوانین حجاب دستگیر کردند.

گزارش شاهدان عینی در این شهر حاکی از این است که بیشتر این زنان، در ملاعام مجازات شدند.

طبق قوانین قضایی گروه تروریستی داعش، هر زنی که از حجاب مورد نظر آنان استفاده نکند، محکوم به تحمل ۵۰ ضربه شلاق خواهد بود.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    حقش بوده
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    چطوری داعشی؟؟؟ احتمالا تو هم عضو همین گروهک تروریستی هستی که میگی حقش بوده؟؟
  • علی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    انصافا تنها راه موثر مقابله با بدحجابی هم همینه.قرار نیست هر کاری که داعش میکنه بد باشه.اونها نماز میخونند آیا نماز خوندن بد؟برخی ها داعش رو بهانه قرار دادند و دارند بر علیه اسلام عمل میکنند.
  • ابوذر منتظرالقائم ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    وقتی اصلا هیچ دقتی در مورد نوع اخبارتان ندارید همین است. هدایت و مهندسی پیام توسط نظام استکبار را نمی بینید؟ ما خودمان در قانون مجازات اسلامی در این رابطه چه داریم ؟ با دستان خودتان قوانین اسلامی را داعشی معرفی می کنید ؟ فردا بفرمایید داعش بخاطر روابط خلاف شرع فلان کس را شلاق زد. حماقت از سرتاپای این خبر و مدیریت خبرش می ریزد. بردارید این خبر فاجعه را. چه قدر سطح فردی که چنین دروازه بانی خبری کرده پایین است خدایا. خسارت این سوء مدیریت پیامها چقدر بالا است.
  • ابوذر منتظرالقائم ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    خاک بر سر احمقت. داعش نفس میکشه . چطوری داعشی چرا نفس می کشی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس