کد خبر 575030
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

انسیه شاه‌حسینی شخصاً به عنوان کارگردان و فیلمنامه‌نویس آنچه که قبل از تولید بر عهده من بوده را انجام دادم.

تابستان: «به کودکان شلیک نکنید»
گروه فرهنگی مشرق- انسیه شاه‌حسینی نویسنده و کارگردان سینما درباره آخرین روند ساخت فیلم «به کودکان شلیک نکنید» به فارس گفت: شخصاً به عنوان کارگردان و فیلمنامه‌نویس آنچه که قبل از تولید بر عهده من بوده را انجام دادم. آخرین بازنویسی نهایی فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید»، انجام شده است و از حالا به بعد کلید خوردن فیلم بستگی به تهیه‌کننده و برنامه‌ریزی آن دارد. اگر مشکلات تهیه‌کننده برطرف شود، هر چه سریعتر فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: به احتمال فراوان حدس می‌زنم این اثر سینمایی در تابستان کلید بخورد چرا که یکی از نکات اصلی فیلممان که می‌تواند در فضای فیلم تأثیرگذار باشد، گرما است. به این جهت ترجیح می‌دهم در تابستان فیلمبرداری را آغاز کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «شب بخیر فرمانده» در ادامه اظهار کرد: در آخرین بازنویسی که انجام شده است لوکیشن‌های مورد نظر در فیلمنامه در خوزستان تعریف شده است. اما باز هم بستگی به نظر تهیه‌کننده و میزان هزینه‌ای که قرار است صورت بگیرد دارد؛ چرا که بخش‌هایی از این فیلمنامه پتانسیل فیلمبرداری در خارج از ایران را دارد، اما آنچه مسلم است خوزستان یکی از اصلی‌ترین لوکیشن‌های فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید»، است.

او همچنین گفت: به دلیل اینکه هنوز میزان هزینه و برنامه‌ای را که تهیه‌کننده برای این فیلم در نظر گرفته است نمی‌دانیم به چه میزان است،‌ با بازیگری ویژه‌ای وارد صحبت نشده‌ایم و تصمیمی نگرفته‌ایم. اما باید بگویم در تمام فیلم‌هایی که ساختم استفاده از بازیگران بومی یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که باید صورت بگیرد. پروداکشن این اثر سینمایی بسیار سنگین است و کاری طاقت‌فرسا خواهد بود امیدوارم شرایط به طور دقیق تا چند روز آینده به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم فیلم را در تابستان کلید بزنیم.

به گزارش فارس، تهیه کنندگی این اثر سینمایی بر عهده سید سعید سید‌زاده است و با توجه به موقعیت فیلمنامه و صحبت‌های کارگردان مقر اصلی فیلمبرداری این فیلم خوزستان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس