کد خبر 574971
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

بولدوزرهای رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی صبح امروز سه شنبه ۲ خانه متعلق به فلسطینیان در بخش قدیمی قدس را به بهانه نداشتن مجوز تخریب کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از رسانه های خبری فلسطین، یک گروه از نیروهای رژیم اشغالگر بامداد امروز سه شنبه به حی الصوانه واد الجوز در نزدیکی دیوار تاریخی قدس یورش برده و دو خانه متعلق به خانواده طوطح را تخریب کردند.

بازداشت نماینده پارلمانی حماس

نیروهای اشغالگر اسرائیل بامداد امروز سه شنبه یک نماینده پارلمانی حماس به نام عبدالجابر فقهاء را پس از یورش به منزل وی در ضاحیه الماصیون واقع در رام الله بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل به منزل فقهاء یورش برده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
این نماینده پارلمانی حماس بارها از سوی رژیم صهیونیستی بازداشت شده و پیش از این در اعتراض به بازداشت اداری حدود 40 روز اعتصاب غذا کرده بود.

تعرض 415 صهیونیست به مسجد الاقصی از آغاز ماه جاری تاکنون

از آغاز ماه جاری تاکنون 345 شهرک نشین اسرائیلی و 70 راهنمای یهودی تحت حراست نظامیان صهیونیست به قبله گاه نخست مسلمانان تعرض کرده اند.

این در حالی است که نظامیان اسرائیلی همچنان دست به سرکوب فلسطینیان و پاسداران مسجد الاقصی می زنند و کارت شناسایی آنان را به هنگام ورود به این مسجد می گیرند و تا لحظه خروجشان نزد خود نگه می دارند.

گفتنی است که فلسطینیان غیور هر روز در این مکان مقدس حضور پیدا می کنند و به مقابله با تجاوزات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست برمی خیزند.

همچنین بامداد دیروز دوشنبه نیز 16 شهرک نشین اسرائیلی تحت حراست ماموران پلیس اسرائیل از باب المغاربه وارد مسجد مبارک الاقصی شدند.

درگیری خشونت بار در شهرک بیت امر در شمال الخلیل

منابع فلسطینی از وقوع درگیری خشونت بار در شهرک بیت امر واقع در شمال شهر الخلیل خبر دادند.
بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر اسرائیل با تعداد زیادی از خودروهای نظامی و بمب های صوتی و گاز اشک آور به این شهرک یورش بردند.

بازداشت چند ماهیگیر در دریای بیت لاهیا

نیروهای اشغالگر اسرائیل صبح امروز سه شنبه 2 ماهیگیر فلسطینی را همراه با قایق های آنها در نزدیکی ساحل دریای بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه بازداشت کرده و به مراکز بازجویی انتقال دادند.

نزار عیاش رئیس اتحادیه ماهیگیران فلسطینی در این باره گفت که نیروی دریایی رژیم صهیونیستی 2 ماهیگیر را در دریای بیت لاهیا بازداشت کرد و بازداشت ماهیگیران طی چند ماه گذشته افزایش داشته است.

وی افزود که نیروهای اشغالگر دو برادر ماهیگیر به نام های سامح و ابراهیم زاید را در مسافت 4 مایلی بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی از اوایل ماه آوریل گذشته تا به امروز حدود 53 ماهیگیر و 12 قایق را توقیف کرده اند که تعدادی از این ماهیگیران آزاد و برخی نیز تا کنون در بازداشت بسر می برند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس