کد خبر 574246
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

در درگیری های شدید میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای تکفیری داعش در اطراف تاسیسات نفت و گاز الشاعر واقع در حاشیه شمال شرقی استان حمص این کشور حداقل 25 تروریست به هلاکت رسیدند.

گروه بین الملل مشرق- در درگیری های شدید میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای تکفیری داعش در اطراف تاسیسات نفت و گاز "الشاعر" واقع در حاشیه شمال شرقی استان حمص این کشور حداقل 25 تروریست به هلاکت رسیدند.

هلاکت 25 داعشی در شمال حمص+عکس

بنابر این گزارش، دور جدید درگیری ها در پی هجوم تروریستهای داعش به این ایستگاه تولید انرژی و اشغال آن آغاز شده و همچنان ادامه دارد. نیروهای لشگر ویژه "صقورالصحراء" وابسته به ارتش سوریه به فرماندهی سرتیپ سهیل الحسن با ورود به عرصه نبردها ضمن بازپس گیری کلیه ارتفاعات و مناطق اطراف تاسیسات الشاعر، تفات و خسارات گسترده ای به تروریستهای داعش وارد آورده اند. به گفته مرکز حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان دولت این کشور (مستقر در لندن) طی کمتر از 12 ساعت اخیر حداقل 25 تروریست تکفیری داعش که اکثر آنها را اتباع سوری از اهالی شمال استان حلب تشکیل می دادند در درگیری با نیروهای نظامی سوریه به هلاکت رسیده و یک نفر نیز به اسارت درآمده است.

هلاکت 25 داعشی در شمال حمص+عکس

هلاکت 25 داعشی در شمال حمص+عکس

هلاکت 25 داعشی در شمال حمص+عکس

هلاکت 25 داعشی در شمال حمص+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس