کد خبر 574605
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

به گذشت دو روز از دور جدید حملات گروه تروریستی تکفیری داعش به مواضع نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق سوریه، منابع میدانی از دفع کامل حملات و واردآمدن تلفات و خسارات سنگین به تروریستها خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- به گذشت دو روز از دور جدید حملات گروه تروریستی تکفیری داعش به مواضع نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق سوریه، منابع میدانی از دفع کامل حملات و واردآمدن تلفات و خسارات سنگین به تروریستها خبر داده اند.

تلفات سنگین داعش در دیرالزور+عکس

بنابر این گزارش، کانون این حملات در محلات شمالی و شمال شرقی فرودگاه نظامی دیرالزور قرار دارد که طی آن تروریستهای داعش دو روز پیش با استفاده از اصل غافلگیری بر برخی از مناطق تحت سیطره نیروهای دولتی سوریه سیطره یافته اما پس از کنتر از 24 ساعت در پاتک سنگنی رزمندگان لشگر 104 ارتش سوریه منطقه محل استقرار آنها به محاصره درآمده و همگی به هلاکت رسیده اند. منابع میدانی از هلاکت 90 تروریست در این درگیری ها خبر داده اند. روز گذشته تروریستهای داعش پس از سیطره بر مشفی الاسد (بیمارستان اسد) 10 تن از پزشکان و پرستاران شاغل در آن را سر بریده بودند.

تلفات سنگین داعش در دیرالزور+عکس

تلفات سنگین داعش در دیرالزور+عکس

تلفات سنگین داعش در دیرالزور+عکس

تلفات سنگین داعش در دیرالزور+عکس

تلفات سنگین داعش در دیرالزور+عکس

تلفات سنگین داعش در دیرالزور+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • عباس ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    عکس اخریه خیلی خوفناک شده. لعنت خدا به صهیونیستها که مسبب این جنگ ها هستند
  • محمد باقری ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    قدیما یه +18 چیزی میزدید جدیدا از مد افتاده. درسته زیاد دیدیم ولی درست نیست اینجوری برای بعضی ها هنوز دیدن این حیوون ها به این شکل منزجر کننده اس هنوزم...
  • اکبر از تبریز ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مشرق از اون بی صاحب +18 چیزی هم استفاده بکن داااااا پ....
  • علی ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام حتما در اینگونه موارد، کنار تیتر بنویسید که مطلب حاوی تصاویر ناراحت کننده است. خوانندگانی با سنین و روحیات گوناگون این خبرها را دنبال میکنند.
  • پويا ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    چه سگ كشي ميكنه اين ارتش سوريه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس