کد خبر 574180
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

دونالد ترامپ، گزارش یک روزنامه آمریکایی درباره لیست مورد نظر او برای انتخاب نامزد پست معاونت ریاست جمهوری این کشور را «نادرست» خواند.

 به گزارش مشرق، روزنامه آمریکایی گزارشی در باره نامزد مورد نظر دونالد ترامپ برای پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرده اما این گزارش با تکذیب نامزد پیشتاز جمهوریخواه روبرو شده است.

در حالی که مبارزات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا ادامه دارد، گزارش‌های خبری رسانه‌های این کشور درباره نامزدهای مورد نظر برای پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا هم داغ شده است.

پیش از این پایگاه آمریکایی «هیل» گزارشی درباره نامزدهای مورد نظر هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دموکرات برای پست معاونت ریاست جمهوری منتشر کرد.

حالا روزنامه واشنگتن پست هم گزارشی درباره نامزدهای مورد نظر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواه برای پست معاونت ریاست جمهوری منتشر کرده است.

این روزنامه در گزارش خود به نقل از «بن کارسون» که یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ بود، استناد کرد؛‌ فردی که پس از ناکامی در مبارزات از رقابت انصراف داد.

او گفته که ترامپ برای انتخاب نامزد پست معاونت، در حال بررسی «سارا پالین»، نامزد پست معاون ریاست جمهوری جمهوریخواهان در سال ۲۰۰۸، «جان کسیچ» فرماندار اوهایو، «کریس کریستی» فرماندار نیوجرسی، سناتور «مارکو روبیو» و «تد کروز» است.

نکته جالب آنکه همه این افراد به جز سارا پالین، در مبارزات درون حزبی جمهوریخواهان، رقیب ترامپ بوده‌اند و پس از ناکامی در مبارزات، انصراف دادند.

دونالد ترامپ به سرعت به گزارش این روزنامه آمریکایی درباره نامزدهای پست معاونت ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

او تصریح کرد: «گزارش واشنگتن پست درباره نامزدهای احتمالی معاونت ریاست جمهوری، نادرست است. مارکو روبیو و اغلب آنهایی که در گزارش اشاره شده، در دست بررسی نیستند».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس