کد خبر 573556
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

شبکه فاکس نیوز گزارش داد فایلی که روزنامه واشنگتن پست در مورد دغل کاری سالها پیش ترامپ به آن دست یافته از طریق شخص وی به بیرون درز داده شده است.

 به گزارش مشرق، روزنامه واشنگتن پست دیروز (شنبه) خبر داد که به یک فایل صوتی دست یافته است که نشان می دهد دونالد ترامپ در دهه های 1970، 1980 و 1990 میلادی با هویت جعلی خود را 'سخنگوی ترامپ' جا می زد و با زنگ زدن به مطبوعات، اطلاعات زندگی خصوصی خود را در اختیار آنها قرار می داد.

ترامپ در گفت و گو با شبکه خبری ان بی سی، ادعای روزنامه واشنگتن پست را رد و اعلام کرد که برای اولین بار است که چنین چیزی را می شنود. وی گفت که خیلی ها هستند که صدای او را تقلید می کنند و این صدای او نیست. وی هنگامی که خبرنگار واشنگتن پست با وی تماس گرفت و در مورد این موضوع پرس و جو کرد تلفن را قطع کرد.

خبرنگار نشریه ونیتی فیر (Vanity Fair) دیشب میهمان شبکه فاکس نیوز بود و خبر داد که ترامپ با اسامی مستعاری چون 'جان میلر' و 'جان بارون' با رسانه ها تماس می گرفت تا اطلاعات نابی از زندگی خود را در اختیار آنان قرار دهد.

سو کارزول (Sue Carswell) در مورد این تماس تلفنی که در سال 1991 انجام شد گفت که ترامپ پس از آن دوباره به او زنگ زد و از بابت این کار از او عذرخواهی کرد و برای دلجویی، این خبرنگار و دو تن از همکاران او را به شام دعوت کرد.

خبرنگار پیشین مجله پیپل (People) ناخشنود از اینکه ترامپ این اتفاق را تکذیب می کند، معتقد است که ترامپ باید از کار خود عذرخواهی کند چرا که تکذیب او این خبرنگار را دروغگو جلوه خواهد داد.

کارزول با اعلام اینکه از این تماس تنها دو نسخه در اختیار وی و ترامپ بوده، خبر داد که نسخه وی در اثاث کشی 25 سال پیش گم شد و تنها نسخه موجود در اختیار ترامپ است.

وی مدعی شد که شخص ترامپ این فایل را به بیرون درز داده است. مجری حیرت زده برنامه در واکنش به این ادعا، ترامپ را عاشق شهرت دانست که می خواهد از رسانه ها برای خبرسازی در مورد خود استفاده کند.

کارزول در پایان این گفت و گو گفت: 'ترامپ کارهای عجیب تر از این نیز انجام داده است.'
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس