کد خبر 573974
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

به موازات شکستهای پی در پی داعش از رزمندگان حشدالشعبی و ارتش عراق در جبهه های استانهای صلا الدین، نینوی و الانبار این کشور، بخش رسانه ای داعش با انتشار تصاویری از اعدام فجیع برخی نظامیان به اسارت در آمده ارتش عراق، در تلاش برای روحیه بخشی به تروریستها بر آمده است.

گروه بین الملل مشرق- به موازات شکستهای پی در پی داعش از رزمندگان حشدالشعبی و ارتش عراق در جبهه های استانهای صلا الدین، نینوی و الانبار این کشور، بخش رسانه ای داعش با انتشار تصاویری از اعدام فجیع برخی نظامیان به اسارت در آمده ارتش عراق، در تلاش برای روحیه بخشی به تروریستها بر آمده است.

ذبح دو اسیر ارتش عراق توسط داعش در سامراء+عکس

بنابر این گزارش، در همین راستا ساعتی پیش تروریستهای داعش دو نظامی عراقی را که در دریری های ماه گذشته در منطقه "المکحول" به اسارت این گروه درآمده بودند در بیابانهای منطقه حاشیه غربی شهر سامراء در استان صلاح الدین عراق ذبح کردند. به ادعای داعش این دو نفر در یکی از پستهای بازرسی این گروه در حاشیه شمالی شهر سامرا ربوده شده و اعدام شده اند. یکی از روشهای داعش برای گسترش ناامنی ها در عراق نفوذ به مناطق و ایجاد پستهای ایست و بازرسی برای دستگیری نیروهای نظامی این کشور می باشد.

ذبح دو اسیر ارتش عراق توسط داعش در سامراء+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    وهابی های پست ضد انسان این قدر به آبروی اسلام و اعراب صدمه نزنید مردم جهان فهمیده اند که داعش نه مسلمان است و نه عرب است- تروریستهای حرفه ای هستند که در پرورشگاه های اروپا و آمریکا ساخته شده اند برای جنگ نیابتی از آمریکای خونخوار دنیای اسلام - بزودی شر آنها از منطقه به همراه آمریکای بی آبرو و صهیونیستهای اشغالگر کنده خواهد شد - صبح نزدیک است
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    لعنت خدا بر اردوغان
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مشرق عزیز یه تقاضای برادرانه داشتم لطفا تا زمانیکه عزیزان ما در بند اسارت این وحشی ها هستن بخاطر دل خانواده هاشون از این عکس ها و خبرها کار نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس