کد خبر 575200
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

با گذشت دو روز از حملات خونین انتحاری داعش به محلات حاشیه ای شهر بغداد، دقایقی پیش بازار مرکزی "الشعب" پایتخت عراق صحنه حمله انتحاری یک تروریست تکفیری داعشی میان غیر نظامیان بود.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت دو روز از حملات خونین انتحاری داعش به محلات حاشیه ای شهر بغداد، دقایقی پیش بازار مرکزی "الشعب" پایتخت عراق صحنه حمله انتحاری یک تروریست تکفیری داعشی میان غیر نظامیان بود.

انتحاری خونین داعش در بازار بغداد+عکس

بنابر این گزارش، عامل انتحاری پس از ورود به بازار الشعب اقدام به پرتاب 10 نارنجک جنگی میان مرم در حال عبور کرده و پس از چند ثانیه جلیقه حامل مواد منفجره همراه خود را در میان نیروهای امدادی و مردم عادی که در حال کمک به مجروحان حمله نخست بودند منفجر کرد. داعش با صدور بیانیه ای مسئلیت انی حمله را برعهده گرفته و عامل آن را "ابوخطاب العراقی معرفی کرده است. بنابر آمارهای اولیه در این حمله حداقل 21 تن شهید و 45 تن دیگر بشدت زخمی شده اند.

انتحاری خونین داعش در بازار بغداد+عکس

همزمان، منابع خبری از وقوع حداقل 4 انفجار دیگر در شهر بغداد و مناطق حاشیه ای آن خبر داده اند. طی روزهای  گذشته نیروهای امنیتی و نظامی عراقی با تشدید محاصره شهر فلوجه در استان الانبار این کشور در حال آغاز عملیات بزرگ برای پاکسازی آن می باشند. فلوجه نقطه اتصال مناطق تحت سیطره داعش در الانبار با پایتخت و استانهای جنوبی عراق می باشد.

انتحاری خونین داعش در بازار بغداد+عکس

انتحاری خونین داعش در بازار بغداد+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس