کد خبر 573512
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «علی‌البدل» از کلید خوردن این مجموعه طنز با حضور مهدی هاشمی و مهدی فخیم‌زاده از بازیگران نقش اصلی این سریال در شهر همدان خبر داد.

به گزارش مشرق، الهام غفوری گفت: گروه سازنده «علی‌البدل» عازم شهر همدان است و این مجموعه امروز 26 اردیبهشت با حضور مهدی هاشمی و مهدی فخیم‌زاده کلید می‌خورد و ادامه تصویربرداری به مرور براساس قصه پیش می‌رود. دیگر بازیگران این مجموعه هم براساس فضای قصه مقابل دوربین ایفای نقش می‌کنند.

وی درباره طولانی شدن پیش‌تولید سریال علی‌البدل توضیح داد: پیش‌تولید این مجموعه کمی طولانی شد که دلیلش به پیداکردن دکورها و آماده‌سازی فضاهای قصه برمی‌گردد. محل تصویربرداری «علی‌البدل» به طور کامل در شهر همدان است و روستایی که در قصه از آن نام برده می‌شود، با عنوان «ناکجا آباد» معرفی می‌شود.

غفوری سپس درباره‌ حساسیت‌هایی که در نگارش فیلمنامه سریال علی‌البدل مطرح است، تأکید کرد: فیلمنامه این مجموعه با حساسیت و وسواس خاصی نوشته می‌شود و پنج قسمت ابتدایی چند بار زیر نظر آقای تنابنده بازنویسی شده است. درحال حاضر هم بخش اعظمی از متن این مجموعه آماده است اما نگارش متن کلی که توسط خشایار الوند و با مشاوره حسن وارسته انجام می‌شود، تا پایان تصویربرداری ادامه دارد.

تهیه‌کننده «علی‌البدل» درباره خبری که در فضای مجازی مبنی بر عدم همکاری محسن تنابنده با تلویزیون با انتشار مطلبی به نقل از صفحه شخصی این هنرمند اعلام شده بود، تصریح کرد:‌ همکاری آقای تنابنده با این پروژه ادامه دارد؛ ضمن این‌که او بتازگی در صفحه شخصی‌اش عکسی از خود و هومن حاجی‌عبداللهی منتشرکرده است.

سریال طنز علی‌البدل به کارگردانی سیروس مقدم برای ماه رمضان امسال شبکه یک ساخته می‌شود. مهدی فخیم‌زاده، مهدی هاشمی، حسین محب‌اهری، هومن حاجی‌عبداللهی، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، هادی کاظمی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و ... از بازیگران سریال «علی‌البدل» هستند. آنچه در خلاصه داستان سریال سیروس مقدم آمده به این شرح است: من علی‌البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رأی نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس