کد خبر 571799
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

با اینکه هنوز قهرمانی کاتالان‌ها در لیگ دسته اول اسپانیا قطعی نشده است، آنها در تدارک برگزاری جشن قهرمانی هستند که البته جشن بزرگی نخواهد بود.

به گزارش مشرق، نشریه مارکای اسپانیا نوشت: باشگاه بارسلونا که در آستانه دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لالیگاست، قصد ندارد برای کسب این عنوان مراسم مفصلی برگزار کند.

بارسا هفته آینده در صورتی که در خانه گرانادا پیروز شود، بیست‌و‌چهارمین قهرمانی‌اش را در لالیگا جشن می‌گیرد اما ظاهراً لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها از باشگاه درخواست کرده است که جشن مفصلی برگزار نکنند، چرا که نمی‌خواهد تمرکز شاگردانش برای فینال جام حذفی اسپانیا از بین برود.

کسب سه امتیاز در خانه گرانادا بارسلونا را قهرمان لالیگا می‌کند، اما برنامه کاتالان‌ها بالا بردن جام قهرمانی در ورزشگاه لس کارمنس نیست و در عوض، آنها پس از بازگشت به فرودگاه بارسلونا سوار بر اتوبوس بدون سقف در خیابان‌های شهر، در کنار هواداران‌شان جشن قهرمانی خواهند گرفت. مسیری که بارسا با این اتوبوس بدون سقف در خیابان‌های مرکزی شهر خواهد پیمود کوتاه است اگرچه هنوز مسیر دقیق حرکت لوئیس انریکه و شاگردانش مشخص نیست.

انریکه نمی‌خواهد غرق شدن بازیکنانش در جشن و پایکوبی فتح لالیگا، تمرکز آنها را برای مأموریت بعدی‌شان که جدال با سویا در فینال کوپا دل ری است بگیرد، دیداری که در تاریخ اول خرداد برگزار می‌شود.  او پیش از این هم تأکید کرده بود که به محض تمام شدن کار تیمش در بازی برابر گرانادا، روی فینال جام حذفی تمرکز می‌کند. البته بازیکنان بارسا می‌توانند انتظار داشته باشند که به خاطر دستاوری که در شرف کسب آن هستند، یکی دو روز از سرمربی خود مرخصی بگیرند.

بارسایی‌ها شنبه هفته آینده از ساعت 19:30 میهمان گرانادا هستند و این در حالی است که تنها رقیب آنها در کورس قهرمانی، یعنی رئال مادرید هم در دیداری همزمان میهمان دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس