کد خبر 571868
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

دروازه‌بان تیم فوتبال گرانادا معتقد است که این تیم می‌تواند بارسلونا را متوقف کند و مسبب قهرمانی رئال مادرید شود.

به گزارش مشرق، اگر تیم فوتبال بارسلونا در بازی شنبه شب خود در هفته پایانی لالیگا موفق به شکست گرانادا شود، قهرمان این رقابت‌ها می‌شود و از عنوان قهرمانی‌اش دفاع خواهد کرد. در صورت شکست شاگردان لوئیس انریکه هم این رئال مادرید خواهد بود که با غلبه بر دپورتیوو لاکرونیا قهرمانی را از آن خود می‌کند.

ایوان کِلاوا، دروازه‌بان تیم فوتبال گرانادا گفت: اینجا دیوانه‌کننده است. ما سه روز جشن سقوط نکردن به دسته پایین‌تر را برپا کردیم. حالا در بازی آخر باید به مصاف بارسلونا برویم و رئال مادرید هم در طرف دیگر در خانه دپورتیوو لاکرونیا به میدان می‌رود. گرانادا شهر خاصی است و در اینجا خیلی طرفدار رئال مادرید و بارسلونا دیده نمی‌شوند و همه هوادار گرانادا هستند. فوتبال تنها ورزش محبوب در گراناداست و تنها ورزشی که پیش از این در این شهر محبوب بوده، پینگ‌پنگ بوده است و آنهم به خاطر این بوده که ولادیمیر سامسونوف در اینجا بازی می‌کرد.

وی افزود: رسانه‌ها ما را به رئال مادرید نزدیک و مرتبط می‌دانند و داستانی‌هایی از این قبیل مطرح می‌کنند که خاوی مارکز، هافبک ما نام پسرش را مودریچ گذاشته، تصاویری از من با کواچیچ را منتشر کرده‌اند و اینکه چند بازیکن ما سابقه بازی برای رئال مادرید B را داشته‌اند. به‌هر حال دو روز است که به‌خاطر جشن بقا در لالیگا، تمرین نکرده‌ایم. در بازی آخرمان مقابل سویا پنج هزار هواداران‌مان به سویل سفر و از ما حمایت کردند. هر یک از بازیکنان ما هم 100 یورو پرداخت کردند و رئیس باشگاه نیز 22 هزار یورو به این مبلغ اضافه کرد تا ما هم به‌نوعی شرایط را برای سفر هواداران‌مان مهیا کنیم.

دروازه‌بان گرانادا تصریح کرد: متئو کواچیچ یکی از بهترین دوستان من است، اما این را می‌دانیم که اگر در تقابل با بارسا زود گل بخوریم، این بدین معناست که کارمان تمام است. با این حال بارسا در سال 2014 هم اینجا شانس اول پیروزی بود، اما با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و حالا تکرار این داستان را برای مسی، نیمار و یارانش تصور کنید و اینکه در گرانادا قهرمانی را از دست بدهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس