کد خبر 570048
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تشبیه اسرائیل به نازی‌ها را اشتباه و بی‌پایه خواند.

 به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) جلسه هفتگی کابینه را با حمله شدید و محکوم کردن اظهارات هفته قبل رئیس ستاد مشترک این رژیم آغاز کرد.

نتانیاهو در واکنش به صحبت‌های «یائیر گولان» که سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از قدرت را مشابه کاری که نازی‌ها انجام دادند، توصیف کرده بود، اظهارات وی را ظالمانه و بی‌پایه و اساس خواند و تاکید کرد چنین سخنانی هرگز نباید به زبان بیایند، مخصوصا اینکه کسی دیگر قبلا آنها را گفته بود.

وی با عصبانیت از گولان، گفت: «صحبت‌های این ژنرال ظلم ناعادلانه‌ای را در حق اسرائیلی‌ها روا داشته و هولوکاست را کوچک جلوه خواهد داد. صحبت‌های وی در اینباره کاملا اشتباه بوده و آنها را قبول ندارم.»

این در حالی است که «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برخلاف نتانیاهو بصورت علنی از صحبت‌های گولان حمایت کرد و در بیانیه‌ای گفت که رئیس ستاد مشترک ارتش را کاملا قبول داشته و انتقادات از وی تحریم عمدی تفاسیر صحبت‌های اوست.

نتانیاهو نیز پس از دفاع یعلون از گولان، وزیر جنگ را احضار کرده و بشدت نسبت به او انتقاد کرد.

«اوفر آکُنیس» وزیر علوم این رژیم نیز با رقت‌انگیز خواندن اظهارات گولان، خواستار عذرخواهی شفاف وی شده و تاکید کرد که چنین صحبت‌هایی تصویر اسرائیل در دنیا را مخدوش می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دفاع از خشونت‌هایی که علیه فلسطینیان به کار می‌رود، در ادامه جلسه گفت که ارتش صهیونیستی به عملیات ضروری برای پیدا کردن و نابود کردن تونل‌های «حماس» ادامه خواهد داد.

وی همچنین تاکید کرد با اینکه رژیم صهیونیستی خواهان افزایش تنش‌ها با غزه نیست اما از انجام اقدامات مورد نیاز برای امنیت اسرائیل عقب نشینی نخواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اذربایجانی ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    1 0
    بله اشتباهه چون نازیها خیلی با شرف تر از شماها و اون پسر عموی بی دینت بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس