کد خبر 566917
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

دانش آموزانی که به صورت فردی برای بن کارت های خرید کتاب ثبت نام کرده اند می توانند از امروز(13 اردیبهشت ماه) برای دریافت بن کارت های خود به شعب بانک شهر مراجعه کنند و بن کارت های دانش آموزانی که به صورت گروهی از طریق مدارس ثبت نام کرده اند از تاریخ 14 اردیبهشت توزیع می شود.

به گزارش مشرق، ارائه شناسنامه از طرف دانش آموزان یا والدین آنها برای دریافت بن کارت های خرید کتاب الزامی است. همچنین، مدارسی که به صورت گروهی ثبت نام کرده اند برای دریافت بن کارت های دانش آموزان باید با در دست داشتن معرفی نامه رسمی از  طرف مدرسه، کارت شناسایی و لیست دانش آموزانی که برای بن کارت خرید کتاب ثبت نام کرده اند، به شعب بانک شهر مراجعه کنند.

گفتنی است، بن کارت های خرید کتاب دانش آموزی برای نخستین بار در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دانش آموزان اختصاص یافته است. این بن کارت‌های خرید کتاب که ثبت نام آن ها از سوی موسسه خانه کتاب انجام می شود، در بخش ناشران داخلی نمایشگاه قابل استفاده است و فقط در ایام برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهد داشت.

* ندای «من انقلابی‌ام» در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران طنین انداز می شود

موسسه فرهنگی هنری رسول آفتاب در نظر دارد 10 نشست تخصصی جهت تبیین معیارهای راهبردی شعار "من انقلابی ام" در حوزه ی فرهنگ برگزار کند.

این نشست ها از پنجشنبه 16 الی شنبه 25 اردیبهشت از ساعت 18 در سالن یاس برپا خواهد شد.

در هر نشست، سه کارشناس برجسته، موضوع انقلابی بودن را در حوزه های:

شعر. داستان. کاریکاتور. فیلم. مطبوعات. انتشارات. موسیقی. ادبیات کودک و نوجوان. حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار خواهند داد.

گفتنی است بیست ‌و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت ماه 1395 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس