کد خبر 562334
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به استقبال و ظرفیت باقی مانده، زمان ثبت نام دانشجویان تا 6 اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش مشرق، نیکنام حسین پور با بیان اینکه تاکنون بیش از 165 هزار دانشجو و طلبه برای دریافت بن کتاب ثبت نام کرده اند گفت: در این مرحله همه استان ها می توانند ثبت نام کنند اما  در صورت انتخاب دریافت کارت فیزیکی، تنها  از شعب اعلام شده بانک شهر در استان های البرز، تهران و قم می توانند بن کارت های خود را دریافت کنند.

حسین پور افزود: دانشجویانی که در مرحله ثبت نام گزینه کارت مجازی را انتخاب می کنند، به راحتی می توانند با پرداخت سهمیه 60 درصدی خود از کارت 100 هزار تومانی خرید کتاب برخوردار شوند. 

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برای 300 هزار دانشجو بن کتاب درنظر گرفته شده است، از آغاز ثبت نام  بن کارت کتاب برای اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها و طلاب در 4 اردیبهشت خبر داد.

وی اعتبار بن کارت های اساتید حوزه و دانشگاه را 250 هزار تومان بیان کرد و افزود: 30 درصد از مبلغ این بن کارت ها را  معاونت امور فرهنگی تامین و 70 درصد بقیه را اساتید و طلاب پرداخت می کنند. 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود.

مجموعه شهر آفتاب در بزرگراه خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس