کد خبر 566289
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

اشغالگران صهیونیست 4 كودك و نوجوان فلسطینی را در كرانه غربی و قدس بازداشت كردند.

 به گزارش مشرق، پایگاه خبری العهد روز یكشنبه گزارش داد، پلیس رژیم صهیونیستی و واحدهای ویژه این رژیم صبح امروز (یكشنبه) با یورش به برخی از مناطق شهر اشغالی قدس 3 كودك و نوجوان را بازداشت كردند.

این كودكان و نوجوانان كه سن آنها بین 14 تا 17 سال می باشد در روستاهای العیساویه، دستگیر شده اند.

اشغالگران صهیونیست همچنین به شهرك بیت عنان در شمال غرب شهر قدس یورش برده و به چند منزل حمله كردند.

در همین حال درگیری هایی نیز در شهرك الرام به وقوع پیوست.

اشغالگران صهیونیست همچنین با یورش به شهرك بیت امر در جنوب شهر الخلیل در كرانه غربی یك كودك 13 ساله را داخل منزل بازداشت كردند.

در همین حال منابع رژیم صهیونیستی از حادثه شب گذشته در منطقه النبی الیاس در اطراف شهر قلقیلیه و تصادف یك زن فلسطینی و زخمی شدن وی خبر داده و مدعی شدند این حادثه كه در اثر برخورد خودروی یكی از شهرك نشینان با زن فلسطینی بوده، عمدی نبوده است.

پایگاه خبری العهد همچنین گزارش داد، رونی دانیل خبرنگار نظامی شبكه دوم رژیم صهیونیستی از موقعیت ویژه اردوگاه قلندیای پناهندگان فلسطینی در اطراف شهر رام الله و روش برخورد اشغالگران با پناهندگان را به تصویر كشید.

دانیل در گزارش میدانی خود اعلام كرد كه دستگاه امنیتی اسراییل (رژیم صهیونیستی) نظر ویژه ای به اردوگاه قلندیا دارد، چرا كه این اردوگاه مهد پرورش عاملان عملیات هاست و تجریه ثابت كرده كه هر بار نیروهای صهیونیست وارد این اردوگاه می شوند حوادث خشونت باری به وقوع می پیوندد و به همین دلیل یگان دوفدوان برای انجام بسیاری از عملیات به این اردوگاه اعزام می شود.

پایگاه العهد همچنین نوشت: در منطقه غزه نیز قایق های جنگی رژیم صهیونیستی صبح امروز (یكشنبه) به سمت قایق صیادهای فلسطینی آتش گشودند و آنان را مجبور به ترك آب های منطقه به سمت سواحل شهر دیر البلح در مركز نوار غزه كردند.

برپایه این گزارش، نیروهای صهیونیستی همچنین به سمت كشاورزان در زمین های كشاورزی در شرق شهر خان یونس آتش گشودند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس