رئیس‌جمهوری عراق از رؤسای قوای سه‌گانه و رهبرای سیاسی عراق خواست امروز یکشنبه در جلسه‌‌ای فوق‌العاده حاضر شوند.

 به گزارش مشرق، در پی مشتنج شدن اوضاع پارلمان عراق در شنبه (دیروز) «فواد معصوم» رئیس‌جمهور عراق خواستار نشست فوق‌العاده قوای سه‌گانه عراق برای صحبت در این باره شد.

بر اساس گزارش شبکه «سومریه»‌، در بیانیه دفتر ریاست‌جمهوری عراق آمده است: رئیس‌جمهور فواد معصوم روسای قوای سه‌گانه و رهبران سیاسی عراق را به یک نشست فوری در یکشنبه (امروز) فراخوانده  تا درباره برخی مسایل مهم از جمله یورش به مقر پارلمان، اجرای اصلاحات وزارتی و نیز راهکارهای تضمینی برای اجرای فوری اصلاحات مقرر شده یحث و رایزنی شود.

معصوم در ادامه تمامی تظاهرکنندگان معترض را به حفظ آرامش، پایبندی به قانونی و عدم آسیب به اموال عمومی و خصوص فراخواند.

تعدادی از طرفداران «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر عراق دیروز به مقر پارلمان عراق یورش بردند و اوضاع متشنج شد؛ مرکز فرماندهی عملیات بغداد از اعلام وضعیت فوق‌العاده در شهر بغداد، پایتخت عراق خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    مقتدا صدر میره تا عناوین بنی صدر و ...، به نام خودش ثبت کنه. ایران قبلا این قسمت از تاریخ عراق رو تجربه کرده است؛ آن زمان که عده ای مشغول جنگ در جبهه بودند و عده ای دنبال بازی های قدرت. تا برسیم به سال 88 و آن بازی ها. گمان میکنم اولویت هایشان را فراموش کرده باشند، با اقتشاش و هرج و مرج مثلا فساد برطرف میشه، دولت عوض بشه مثلا چی میشه، با خودشون چطوری فکر می کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس