کد خبر 566025
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰

وزارت دفاع عراق در بيانيه‌ای كه لحظاتی قبل منتشر كرد از شروع يك عمليات بزرگ امنيتی با مشاركت نيروهای مردمي معروف به 'الحشد الشعبي' در مناطق جنوب و جنوب شرقي و غرب بغداد خبر داد.

به گزارش مشرق، براساس اين بيانيه، عمليات با حضور لشكر 17 ارتش و با هماهنگي با فرماندهی عمليات امنيت 'الرافدين' در بخش جنوبي بغداد و تشكيلات مردمي الحشد الشعبي در مناطق 'عرب جبور'، 'البوعيثه'، 'ازميرانيه'، 'الختيميه'، 'الاخساف' و 'بزيبيز العبيد' و ديگر محورهاي واقع در اين مناطق آغاز شده است.

بيش از 2 هزار و 500 جنگجو در اين عمليات امنيتي مشاركت دارند و در آغاز اين عمليات تعدادی از مخفيگاه‌های تروريست‌ها نابود و تعدادي تروريست به هلاكت رسيده و مقاديری سلاح و مهمات كشف و ضبط شده است.

بيانيه افزوده است كه مقاديري مواد سمی نيز كشف شده كه علاوه بر اين كه در مسائل كشاورزی از آن بهره مي برند، در ساخت بمب ها نيز كاربرد دارد.

در همين حال، نيروهاي الحشد الشعبي با توجه به تهديدهای احتمالی داعش در كمربند بغداد به حالت آماده‌باش درآمدند، سازمان بدر به نيروهای شاخه نظامي خود آماده‌باش داد و عصائب اهل الحق نيز برخی يگان‌های خود را به منطقه ابوغريب در حومه غربی پايتخت اعزام كرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس