کد خبر 565536
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

سیلویو برلوسکونی نخست وزیر اسبق ایتالیا که به دلیل فساد شهره خاص و عام است بازهم خبرساز شده است و این‌بار به دلیل رسوایی جنسی و شهادت دروغ تحت تعقیب قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، «سیلویو برلوسکونی»(Silvio Berlusconi)، نخست وزیر اسبق ایتالیا به دلیل رسوایی جنسی و ارائه شهادت دروغ در دادگاه تحت تعقیب قرار گرفت.
 
بر اساس این گزارش «برلوسکونی» که به دلیل فسادهای بی‌پایانش شهره و خاص و عام است این‌بار نیز به دلیل رسوایی جنسی و ارائه شهادت دروغ در دادگاه در هفت شهر این کشور تحت تعقیب قرار گرفته است.
 
این حکم که توسط یک قاضی در شهر میلان ایتالیا صادر شده است نیروهای پلیس هفت شهر ایتالیا را به تکاژو انداخته تا نخست‌وزیر اسبق این کشور و زن جوان وی را دستگیر کنند.
 
دادستان دادگاه میلان نخست وزیر اسبق، 79 ساله را متهم کرده است که مبلغ در حدود 10 میلیون یورو به رقاصه‌ها و فاحشه‌ها در پارتی «بونگا بونگا»(Bunga Bunga) که وی در زمان نخست وزیری به راه انداخته بود پرداخته است.
 
وی متهم است که با دادن رشوه شامل هدایای نقدی و غیرنقدی این دختران را وادار کرده است تا در دادگاه به نفع او شهادت بدهند.
 
این دادگاه درپی آن تشکیل شد که هدایای او به ارزش هفت میلیون یورو (7.8 میلیون دلار) در قالب پول نقد، اتومبیل، محل اقامت و صورتحساب‌های پزشکی برملا شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس