اعضای ارشد حزب جمهوری‌خواه که قبلاً چندان به معرفی دونالد ترامپ به عنوان نماینده این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روی خوش نشان نمی‌دادند، اکنون آماده عقب‌نشینی از مواضع قبلی‌شان هستند.

به گزارش مشرق، با پیروزی‌های بیشتر «دونالد ترامپ»، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در رأی‌گیری‌های درون‌حزبی، اعضای ارشد این حزب که قبلاً چندان با اعلام او به عنوان کاندید این حزب موافق نبودند، اکنون  نشانه‌هایی مبنی بر تمایل به نامزدی او نشان می‌دهند.

پایگاه خبری ان‌بی‌سی نیوز می‌نویسد این نرمش در موضع، نشان‌دهنده این است که بدنه قدرت در حزب جمهوری‌خواه اکنون، وارد «مرحله پذیرش از مراحل سوگواری» شده است. (یعنی آماده پذیرش وضعیت ناگوار معرفی ترامپ و تسلیم در برابر آن است.)

این پایگاه خبری اضافه کرده پیروزی‌های اخیر این نامزد جنجالی باعث شده برخی از مقام‌های منتخب حزب جمهوری‌خواه از در آشتی با کمپین او در آیند. «بیل شاستر»، نماینده پنسیلوانیا، بلافاصله بعد از پیروزی ترامپ در رأی‌گیری سه‌شنبه از او حمایت کرد. «جف‌میلر» از فلوریدا هم همان روز این کار را کرد.

و موضوعی که شاید برای خیلی‌ها قابل باور نباشد اینکه مارکو روبیو، سناتوری که همین چند ماه پیش رقیب ترامپ بود و جنجالی‌ترین کشمکش‌های شخصی را او داشت، روز جمعه گفته که عملکرد ترامپ به طرز محسوسی بهتر شده و آماده است که در صورت معرفی ترامپ، از او در انتخابات اصلی حمایت کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    درود بر ترامپ امریکا به یک فرد با غیرت و اصیل نیاز داره که مثل کوه در برابر مشکلات مقاومت کنه و امریکا رو مثل گذشته بزرگ کنه مرگ بر کلینتون دغل دودوزه باز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس