کد خبر 564962
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

نایب رئیس اول کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه هر کجا گیر کردیم از بودجه فرهنگی و ورزشی زده می‌شود، گفت: دولت به‌ سختی کشور را مدیریت می‌کند و نقدینگی سال 94 بسیار سخت بود.

به گزارش مشرق، محمدجواد کولیوند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ورزشی این شهرستان که با حضور مدیران استانی و شهرستانی و اعضای هیأت‌های ورزشی نوشهر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه ورزش تنها نرم‌افزاری است که هزینه چندانی ندارد اما در پیشگیری از بزه اجتماعی مؤثر است، اظهار کرد: این موضوع در صورتی تحقق می‌یابد که مدیریت صحیح در آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فراز و نشیب‌های زیادی از جمله جنگ و تحریم‌ها را پشت‌سر گذاشتیم، افزود: دشمن هزینه‌های میلیاردی می‌کند تا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای با هجمه فرهنگی به جوانان ما، میان نسل‌ دیروز و امروز شکاف ایجاد کند.

نایب رئیس اول کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اهمیت خواندن مقوله‌های ورزشی و فرهنگی، تصریح کرد: هرکجا گیر کردیم از بودجه فرهنگی و ورزشی زده می‌شود.

این مسئول بیان کرد: دولت به‌سختی کشور را مدیریت می‌کند و نقدینگی سال 94 بسیار سخت بود.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در خانه ملت خاطرنشان کرد: قبلاً در سه زاویه درآمد نفت، مالیات و واگذاری اموال و دریافت عوارض درآمد بود اما الان در مالیات و نفت با مشکل مواجه هستیم و دولت سرانه خود در ورزش را نمی‌تواند تأمین کند.

کولیوند اظهار کرد: در شهریور گذشته از محل ماده 180 بحث ورزشی را هم مطرح کردیم و در حال حاضر ورزش را هم به آن اضافه کردیم و امید که امسال نگاه ویژه‌ای در تأمین منابع به ورزش و فرهنگ داشته باشیم.

* وزیر ورزش به مازندران سفر می‌کند

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه نوشهر از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد: انتظار داریم در سال 95 در حوزه ورزش اتفاقات خوبی رخ دهد.

قاسم احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک وزیر ورزش به مازندران سفر می‌کند، گفت: مدیران ورزش استان و شهرستان تلاش کنند برنامه‌ریزی صحیح و مدون ورزشی داشته باشند.

* نقش ورزش در حوزه نرم‌افزاری برجسته شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با بیان اینکه نقش ورزش در پیشگیری از بزه‌های اجتماعی بسیار مهم است، اظهار کرد: امروز در شرایطی به‌سر می‌بریم که با آسیب‌های اجتماعی فراوانی روبه‌رو هستیم و جامعه را تهدید می‌کند.

حبیب حسین‌زادگان با تأکید بر اینکه باید نقش ورزش در حوزه نرم‌افزاری برجسته شود، افزود: امروز ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی در سطح حرفه‌ای و قهرمانی نیازهای اساسی دارند.

وی در پایان با بیان اینکه ورزشکاران مازندرانی توانایی فتح قله‌های بین‌المللی در حوزه ورزش را دارند، گفت: 400 میلیارد تومان از محل دخانیات بابت افزایش درصد بودجه به ورزش می‌رسد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس