کد خبر 564611
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

منابع یمنی از مقاومت دلیرانه رزمندگان قبایل یمنی در منطقه عبیده مأرب در برابر حملات شدید شبه نظامیان منصور هادی خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع قبیله‌ای در استان مأرب در شرق صنعا از درگیری شدید امروز بین گروه‌های مسلح قبیله ای در منطقه عبیده با شبه نظامیان طرفدار منصور هادی خبر دادند.

احمد عبیده یکی از رزمندگان این جبهه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به کشته شدن 8 تن از عناصر منصور هادی در این درگیری ها و اسیر شدن 20 تن دیگر گفت: این شبه نظامیان تحت فرماندهی شیخ هاشم الاحمر هستند که زیر پرچم ائتلاف سعودی در مأرب حضور دارند.

این منابع ضمن اشاره به ادامه تنش ها در منطقه مذکور تاکید کردند گروه های مسلح قبیله ای چهار خودروی زرهی شبه نظامیان منصور هادی را به غنیمت گرفتند.

بر اساس اخبار دریافتی، حمله نظامی عناصر هاشم الاحمر به سوی منطقه عبیده با مقاومت موفق رزمندگان قبیله ای این منطقه همراه بود و احتمال ادامه درگیری ها تا ساعات آینده وجود دارد.

از سوی دیگر شماری از پایگاه های نظامی یگان های ارتش و کمیته های مردمی در شهر نهم استان صنعا صبح امروز هدف حمله موشکی نیروهای منصور هادی و گروه های تروریستی قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس