کد خبر 564461
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

روز ششم اردیبهشت ماه حادثه‌ای در یکی از منازل مسکونی واقع در شهرک ناز فردیس کرج رخ داد که به گفته صاحب خانه پیمانکار شرکت گاز مقصر آن بوده است.

به گزارش مشرق، ظهر روز دوشنبه ساکنان شهرک ناز فردیس کرج از وقوع انفجار در محله‌شان مطلع شدند، انفجاری که در پی نشت گاز رخ داده و بر اثر آن دو پیمانکار شرکت گاز و دو زن دچار مصدومیت و سوختگی شدید شدند.

نعمتی صاحب‌خانه‌ای که انفجار در آن رخ داده عامل این حادثه را دو پیمانکار شرکت گاز می‌داند و معتقد است که کوتاهی و بی احتیاطی آنان این حادثه را رقم زده است، او در این باره گفت: روز دوم اردیبهشت ماه بود که به دلیل نشت گاز از کنتور گاز خانه‌مان با شرکت گاز تماس گرفته و از آنان خواستیم که آن را رفع کنند، چند نفر آمدند و پس از برعکس کردن کنتور اعلام کردند که طی چند روز آینده برای نصب کنتور جدید مراجعه خواهند کرد تا اینکه در روز ششم اردیبهشت ماه دو جوان حدود 18 ساله به خانه ما آمده و خود را پیمانکار شرکت گاز معرفی کردند.
 
نعمتی ادامه داد: پس از حضور این افراد مشخص شد که پیمانکار خودش به منزل نیامده و دو نفر را به جای خودش برای اینکار به منزل ما فرستاده که با این وجود دو جوان کار خود را آغاز کرده و بدون آنکه اقدام به قطع کردن جریان گاز از رگلاتور اصلی کنند، کنتور را تعویض کردند، با توجه به اینکه ساختمان ما جنوبی بود بوی گاز زیادی تمام ساختمان را در بر گرفته بود و گویا مشکلی در نصب کنتور پیش آمده بود که دوباره آن را تعویض کرده و کنتور دیگر به جایش نصب کردند، که همین اقدام بوی گاز را نیز در ساختمان تشدید کرد.
 
مامور گاز، خانه‌ای را منفجر کرد +عکس

این فرد که همسرش در این حادثه آسیب جدی دیده است، افزود:‌ پس از اتمام، این افراد از همسر من خواستند که به عنوان صاحب خانه رسید تعویض کنتور را امضاء کند، همان موقع همسر همسایه نیز پیش آنان آمده و هردو از بوی گاز گله داشتند که در این حین یکی از دو جوان برای تست کردن کنتور فندکی که همراه داشت را روشن کرد و ناگهان گاز موجود در فضای خانه سبب انفجار در محیط شد. پس از انفجار همسر من و یکی از پیمانکاران به سمت کوچه پرتاب شده و شدت انفجار به حدی بود که در کوچه تخریب شد. همسر همسایه نیز با یکی دیگر پیمانکاران شرکت گاز به داخل خانه پرتاب شده و متاسفانه هر چهار نفر آسیب جدی دیدیند.
 
مامور گاز، خانه‌ای را منفجر کرد +عکس

او با بیان اینکه پس از این حادثه مصدومان به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند، گفت:‌ دو مامور که سوختگی بالایی هم دارند در بیمارستان مدنی مانده اما همسر من و همسر همسایه به دلیل مناسب نبودن خدمات به بیمارستان مطهری منتقل شدند و تاکنون نیز تحت چندین عمل جراحی قرار گرفته‌اند.
 
نعمتی با بیان اینکه شکایتش از شرکت گاز البرز را در کلانتری شهرک ناز فردیس به ثبت رسانده و پیگیر آن است، گفت: از آتش نشانی هم شکایت دارم چرا که به موقع به محل نیامده و ادعا کردند که آدرس را اشتباه رفته‌اند، پس از حضور در محل هم کار خاصی انجام نداده و تنها شیرگاز را از داخل بسته‌اند، اما در این بین پیمانکار شرکت گاز و خود این شرکت باید پاسخگو باشند که چرا چنین کوتاهی مرتکب شده و اگر این حادثه تلفات جانی بر جای می‌گذاشت چه اتفاقی رخ می‌داد؟

مامور گاز، خانه‌ای را منفجر کرد +عکس

مامور گاز، خانه‌ای را منفجر کرد +عکس
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    ما هم کنتورمون بوی گاز میده مامور امد میگه جزئیه مهم نیست مگه پولش رو من نمیدم ؟
  • ناشناس ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    بزار همین جزیی بمونه بهتره..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس